• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

nu går jag hem. tappade luften lite kan man säga,

tjingeling!

• nu är jag fruL

omsan
    men självklart lämnar du avtryck och självklart så vet de din IP adress. Så är det ju alltid med nätet. Inget konstigt med det.
    MEN
    varför skulle dom vilja kontakta ditt jobb?? Näe det köper jag inte. och vilken regel är det? hittar inte.

Nu tycker jag att det här blev lite överdrivet faktiskt. Visst jag vill absolut INTE att de ska kontakta mitt jobb eftersom jag skulle få sparken snabbare än kvickt. MEN jag tror verkligen inte att de skulle det. VARFÖR skulle de göra det?

• viktualia

hm... tjaaa.. konstigt var känslan sa Bull....

vi hörs tjejer!

nu ska jag också gå hem.

• viktualia

näeee jag ångrade mig..

jag jobbar en timme till.. annars får jag aldrig gå hem imorgon...

• Oms

såhär står det bla på ett av alla de ställen jag nu har läst på (det var itnt det bästa citatet men ok då)

Vid tydliga överträdelser av netiketten eller medlemsvillkoren får medlemmen en varning av redaktionen. Om det visar sig att medlemmen ignorerar varningen och postar ytterligare överträdelser som liknar tidigare får man en sista varning med risk för avstängning. Händer det igen blir man permanent avstängd från alla tjänster och en abuse-anmälan skickas även till internet-operatören som användes vid överträdelsen vilket kan resultera i avstängning av internetabonemanget.

Jag har allstå gjort "En tydlig överträdelse av nätiketten alt medlemsvillkor" en TYDLIG... de har inte gett mig ngn tillsägelse innan (vilket de säger att de börjar med o SEN varnar på ett annat ställe på Bt) och de förklarar inte varför nu, men de ger mig en varning o raderar allt jag har skrivit sen sept-05 då jag blev medlem....

VEM vet vad De betraktar som en TYDLIG överträdelse nästa gång... jag kanske pratar om fel ämne i fel tråd eller gör reklam (ja, det varnar de för oxå) och därmed får jag en upprepad varning vare sig jag vill det eller inte...och då e det bara en tidsfråga inna jag blir avstängd m påföljden som e i exemplet ovan...

så nej Frullan - jag tycker i detta skede inte att jag överdriver - däremot om jag får en juste förklaring så kanske jag omvärderar. men nu?

nä,hemåt varé!

kram på er tjejer!!

• viktualia

Och jag har alltså läst samma text och känner att jag varit ute på lika hal is som Omsan...

• Oms

jag har ff inte gått hem, var tvungen att vb ett mail, men jag kom på en sak - om jag blir kvar så kan jag ju hitta på vad som helst om mig själv - att jag e lång,smal ogift hårdrockare tex hahah :D

för INGEN kan kolla bakåt vad jag skrivit förut;)

nä seriöst - jag lär inte bli personlig iaf och det har jag svårt att låta bli så det e nog inget bra forum för mig ändå:(

jaja.

over and out.

• nu är jag fruL

okej omsan
    menade inte att DU övedrev
    tror bara inte att de skickar till jobbet. Det var det jag menade.

men jag förstår att du blir orolig. Tycker själv att det är konstigt.
    Mycketr mysko, hoppas att du får någon förklaring av dom.

synd att det blev så här. fattar faktiskt inte reglerna.
    vad har omsan gjort? och varför fick hon ingen varning?

• Sister of the Night

Frullan

Tänk det undrar jag också :(

Usch, vilken tråkig vändning på eftermiddagen... Att gå ut på BT har ju blivit ett begrepp, men detta gjorde mig faktiskt lite tveksam. Omsan har ju skrivit som oss alla andra - men allt HON har krivit försvinner och hon varnas.
    Läskigt. Och verkligen skittråkigt :( :( :(

• Sister of the Night

Är det någon "snokläsare" som har irriterat sig på hennes inlägg tro? För varför skulle BT själva leta upp och attackera just denna tråd, när det bevisligen finns ett otal trådar som både tar upp "icke bröllopsrelaterat" samt för diskussioner som är en smula under bältet ibland?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3