såhär står det bla på ett av alla de ställen jag nu har läst på (det var itnt det bästa citatet men ok då)
Vid tydliga överträdelser av netiketten eller medlemsvillkoren får medlemmen en varning av redaktionen. Om det visar sig att medlemmen ignorerar varningen och postar ytterligare överträdelser som liknar tidigare får man en sista varning med risk för avstängning. Händer det igen blir man permanent avstängd från alla tjänster och en abuse-anmälan skickas även till internet-operatören som användes vid överträdelsen vilket kan resultera i avstängning av internetabonemanget.
Jag har allstå gjort "En tydlig överträdelse av nätiketten alt medlemsvillkor" en TYDLIG... de har inte gett mig ngn tillsägelse innan (vilket de säger att de börjar med o SEN varnar på ett annat ställe på Bt) och de förklarar inte varför nu, men de ger mig en varning o raderar allt jag har skrivit sen sept-05 då jag blev medlem....
VEM vet vad De betraktar som en TYDLIG överträdelse nästa gång... jag kanske pratar om fel ämne i fel tråd eller gör reklam (ja, det varnar de för oxå) och därmed får jag en upprepad varning vare sig jag vill det eller inte...och då e det bara en tidsfråga inna jag blir avstängd m påföljden som e i exemplet ovan...
så nej Frullan - jag tycker i detta skede inte att jag överdriver - däremot om jag får en juste förklaring så kanske jag omvärderar. men nu?
nä,hemåt varé!
kram på er tjejer!!