• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Men Omsan.. det är ju sanslöst!!! De har tagit bort ALLA dina inlägg i den förra tråden också... *skakar på huvudet*

Okej att du satt och fulade dig halva natten där på slutet. .men vi andra är väl nästan lika goda kålsupare vi.... Fast du syntes ju eftersom du var sist...

Tur att jag tröstat dig med att bjuda på ett glas vin...

Kan förstå BT att de inte gillar oss som tokpladdar en massa gojja.. men konstigt att ge sig på dig NU.... den gamla tråden dog ju innan jul och VARFÖR ta bort ALLA, precis ALLA dina inlägg i två trådar på knappt 8000 resp 2500 inlägg?!?!?

KONSTIGT!!

• Zozo

näh, e det SANT???!!! För att vi fjantade oss i slutet av förra traden sa suddar de ALLT?? Va? De kunde ju suddat slutet av gamla traden om det nu var det som var oregelmässigt??

• Oms

Jag är mest sur på att jag intee får ngn tidigare tillsägelse som man tydlgien brukar få utan en varning direkt och att man inte får ngn förklaring till Varningen - DET tycker jag e dålig stil!

• Telemarkgrrl

Fniss, i så fall borde dom väl varna oss allihopa för brott mot regel 15: "..Inga könsord eller debatter om porr/snusk tillåts.."?!

• Daphne

Hihi man kankse skulle passa på att lus läsa alla regler ;)

• Oms

HERREGUD!!! -

Jag är HELT utraderad ifrån ALLA trådar som jag har skrivit i!!!!

nä tjejer - jag e tydligen inte välkommen här så jag avslutar mitt medlemskap när jag har fått svaret ifrån dem.

• Telemarkgrrl

Helt oooooooootroligt!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Då får vi följa med Omsan! Vart ska vi ta vår tråd och ta vägen??

• nu är jag fruL

Är det sant????
    har de tagit bort omsans inlägg????
    fattar ingeting?

vaddå har vi andra skrivit något viktigt

• viktualia

Jag har kollat i vår första tråd också.. hittar inte nåt inlägg från Omsan där heller längre..

Inte för att nån av oss (eller nån annan heller för den delen) skulle orka läsa all gammal dynga.. men det var som sagt väldigt väldigt märkligt!!

Och som Telestubben skriver har vi ju diskuterat porr och snusk så det stått härliga till.. testat filtret och allt....

Jag försvarar inte det hela, tycker väl egentligen att reglerna är vettiga.. men helt plötsligt.. efter ett halvår av oseriöst pladder....

....så raderas EN persons samtliga inlägg..... *skakar på huvudet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3