• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

*läser frenetiskt för att komma ikapp*

• Zozo

Pa tal om..
    den där diskussionen ni hade om MV.. sa kan jag bara informera om att det är precis LIKA jobbigt när man som svensk kommer utomlands, tex t .. hm vad ska vi ta.. ja tex FRANKRIKE! Arrrgh.. att jag inte mördade nagon inkompetent statsanställd var ett under! när man blivit anvisad en kö och kommit fram efter 3 timmar (för här kan man minsann inte göra ngt per telefon inte) sa säger de.. nämen Sverige.. det ligger väl inte i Afrika? Da ska ni sta i DEN kön *pekar bort till en 4hs ringlande kö..* etc etc "Nämen er file är inte komplett, ni har Fyra passfoton istället för tre" eller "Nä det fattas en kopia av formular B64Xr3, ni har bara 17 och vi maste ha 18" Kan ni inte göra en extra pa kopiatorn här bredvid da? "Nähe, det gar inte för sig och nu har jag kaffepaus"

• Zozo

Pa tal om CSN...

Halla.. vadda DEn dagen jag har betalat tillbaka!? Jag har bara insett att jag ALDRIG kommer till den dagen.. inte förrän skulden annuleras när man är 65 eller vad det nu var iaf! Min skuld ÖKAR varje ar, fast jag betaler av en gang om aret... helt fantastiskt! Na, jag anser att det var en god investering ända, fast visst är det trist att betala ut..

• Zozo

Och sa var det lite mer enkätsvar.. hehehehe

Om ni fick dela ut pris vem/vilket program skulle då få pris i kategorierna:

"shit,nu stänger jag av tvn": FOTBOLL o dyl! Sportnytt etc gäller ocksa

Åh, hoppas att programmet/serien aldrig tar slut: Fawlty Towers *ont i magen*

Programmet som aldrig behöver komma tillbaka: Hem till garden!

Programmet som MÅSTE komma tillbaka: Tomtar o troll (eller vad den nu hette igen..)

Programledaren som kan gå och gömma sig: Hmmm... vet inte! Loket? Finns han än?

Programledaren som ALLTID borde synas i rutan: Svart, Ashberg är inte dum och jag gillade Weise med.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

MEEER

Nämn de 2 bästa SVENSKA serierna ngnsin:
    öh.. va? bästa? Finns det nan san???

Nämn de 2 sämsta - - "" - - :
    Välj och vraka: Rederiet, Tre kronor (Mammas kommentar om "Jaha vem spelar de mot da" är förstas underbar).. och alla andra - saaa daliga!

Nämn de 2 bästa UTLÄNDSKA serierna ngnsin:
    Hmmm.. Fawlty Towers? fast jag är ju Monthy Pyton-fan ocksa.. Och sen gillar jag en massa gamla töntserier som "Murder she wrote", "Miss Marple" etc

Nämn de 2 sämsta - - "" - - :
    Välj o vraka här med: Dynasty, Dallas, Falcon Crest etc etc (I synnerhet Dallas nâr de bestämmer sig för att handlingen gatt ur led och later Pamela vakna upp ur typ 2 ars drömmar - Bobby is ALIVE!)

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Fniss, kommer du att hinna jobba nåt idag Zozo, om du ska hinna läsa ikapp OCH svara på alla enkäter?! Eller är du hemma och är suuuuk din stackare?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3