• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Men så sjukt! Jag läste Omsans inlägg, det handlade om Trolltyg i tomteskogen och att den inte visats sen 1989 eller något sånt pga av någon rättstvist som gjorde att SVT inte hade rättigheterna. Efter det inlägget kom Vickans om att Tomtar och troll var nån julkalender. När jag sen svarade att jag hade kollat på filmen på nätet (dvs den Oms pratade om) så hade hennes inlägg bara försvunnit!!

• Telemarkgrrl

Men FruLlan, vad VILL du prata om då? Vi vill ju gärna ha dig kvar här. Även om det känns trist att du tycker att vi är trista.

• Zozo

Näh det later ju som om de gjort nagon miss... De kan ju inte bara radera en massa menlösa inlägg bara sadär.. väl?

FrulLan; Oroa dig inte! Jag blir ocksa sadär ibland.. läser bara men orkar inte skriva.. Men du dyker ju upp fort som attan när man hojtar pa dig i alla fall !!!

Förresten sa har vi 4 lador bröllopschampagne pa ingang.. om nu nan skulle vara intresserad av den där uteblivna helikoptern...?

• Telemarkgrrl

Nu vet vi iallafall hur många inlägg Omsan har skrivit, nämligen 2511 - 2186. Alltså 325.

• Oms

JAg tror jag har det...

det kan röra sig om vår gamal tråd kanske -d vs att jag tillslut var den som avslutade den fast då borde ju ni m få varningar för jag var ju inte själv!

se nedan

12. Systemresurser och manipulering
    Vi tolererar inte inlägg vars mening är att slösa på systemresurser eller nyttjande på annat sätt än vad som är allmänt vedertaget. T.ex. är det otillåtet att skriva in repeterande ord, bokstäver eller siffror för utfyllnad. Att svara på ett inlägg flera gånger med syfte att bara framföra tråden i fokus är inte heller tillåtet.

• Zozo

men.. jag hann aldrig ens SE Omsans inlägg omm Trolltyg... och det inlägget (av samma typ) har jag minsann sett i nagon annan trad här! och vad skulle det vara för ngt oregelmässigt med DET da? jag menar, sa länge hon inte lägger ut nagon länk för piratkopiering eller nat...

• Zozo

AHA! DET var det kanske!! I slutet av förra traden var vi väl alla lite skyldiga i sa fall.. men vi gör ju inte det NU??!!

• Daphne

Jag har bara varit här inne en nån gång förut men jag blev verkligen jätte förvånad för att just någon i den här tråden blir varnad. Här tycker jag att det verkar vara så himla go stämmning.
    Fast det är ju inte bara elaka kommentarer och reklam som man blir varnad för men tycker endå att det verkar konstigt.

• Oms

Japp! det var det! Jag finns inte med i den gamla tråden heller! helt sjukt men jag är utraderad!!!!

så kul var det att hänga här...

• Daphne

DEet som det står om 12. Systemresurser och manipulering. Det har jag nog gjort rätt så många gånger. När man vill ha liv i tråden eller om man vill ha fler åsikter.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3