• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

* Vilken är er mans/pojkväns bästa egenskap?

Hans lugn.

* Vilken är hans sämsta egenskap?

Hans dåliga träning på "prata känslor"-området.

* Vilken är hans sexigaste kroppsdel?

Händerna

* Vad passar han bäst i (kläder, färger, sängen, ... välj själva)?

Kostym - shit vad stilig han är då!!!!!

* Är han lik era tidigare pojkvänner och/eller er pappa (eller ingen)?

Han är lik tidigare pojkvänner till egenskaper och sätt, inte utseende. Och inte lik pappsen alls.

* Om du har PMS och verkligen vill reta upp honom, vad säger du då?

fniss... bra fråga....ha ha.... skulle nog kunna testa med "Jag står inte UUUUUT med alla dina sladdar och lådor i sovrummet. NÄR slipper vi dem?!?!?"

Ha ha ha ha..

• Jessie76

Oj... Alla (eller nästan iaf ) men han är omtänksam.

Dålig på att öppna sig.

Benen Hjulbent - yummie

Uniform *dreggel* med baskern till

Nej och nej. (Ja lik pappa för han gillar militären och ville nog hellre jobba där)

Det beror nog mer på HUR jag säger det tror jag. Alltså vad som helst men på mitt speciella retauppminman sätt

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Vickan är tillbaka från lunchen... fortsätter spåra ur och jobbar just med en kollegas manus... HALLÅ!!! jag har väl FULLT upp själv?!?!

Jaja.. jag älskar ju korrläsning.. så då händer sånt här...

• Telemarkgrrl

Hans tålamod. Hur jobbig jag än är så är han alltid där och ger mig sitt stöd. Världens snällaste

Hans pokerintresse tror jag. Tycker att det är så sjukt tråkigt när han kommer igång och pratar poker.

Hans ögon .... ååååh vilka fina ögon han har.

Svart skjorta och mörkgrå kostymbyxor. Men ingen kavaj till.

Absolut inte lik något ex men ibland kan jag få för mig att han är lite lik min pappa. Men bara lite.

Åh, då behandlar jag honom som ett barn som inte fattar någonting. Förklarar dödsenkla saker till exempel. Det är nog dom enda gångerna han blir arg.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Fast skillnaden i mitt fall är ju egentligen bara att det är jag som har vänner i första hand och inte maken.

När vi åker till Sthlm/Ua är det mina vänner vi träffar. Hans bästa kompis bor i Malmö.

Så effekten med distans finns ju för oss också, även om det är kortare avstånd. Skillnaden är i så fall att vi BÅDA måste resa för att träffa vännerna och det gör att vi inte alltid reser tillsammans.

Maken trivs med de flesta av mina polare och deras respektive. Men jag har ett stort behov av att träffa kompisarna ensam, på tu man hand och då får ju maken hålla sig undan (dvs inte resa med mig).

Gemensamma vänner föreställer jag mig att vi skulle kunna träffa om vi engagerade oss i nån kyrka tillsammans, genom eventuella ungar i framtiden och liknande situationer.

Men jag tror nog att det är det här med resandet som är största hindret för att vi ska "blanda" våra vänner till att vara våra och inte bara mina eller dina....

Å andra sidan.. när folk skaffar familj och har sig och då blir det mer att man umgås parvis....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3