• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jaha, och jag som tyckte du hade så fint namn.

Jag trodde att Oms skulle skicka sina bilder till dig? Åh, jag är så förvirrad idag.

• MuffinsTönt

Jag gillar det namnet oxå. Tyvärr är jag för van vid mitt riktiga namn för att kunna byta. :o

Tror inte hon har hunnit med det. Oms har ju en dotter och make att ta hand om också. :D

Jag är helt slut idag. För mkt plugg på en da är inte bra för mig... Vill ha ett bad. *surar för jag har bara en Dusch*

• Telemarkgrrl

Fnyys, vi har också bara en dusch. Men när vi gör om i badrummet så ska vi jädrar i min låda ha ett badkar.

• MuffinsTönt

Jag vet exakt hur du känner dig, Tele. Jag gick in i Lush affären här i GBG. Dem har sååå härliga badbomder. Vill köpa hem allt men har ju ingen användning för det. :( USCH... va badsugen jag blir nu...

• Telemarkgrrl

Muffins, jag har mejlat ett par bilder till dig.

• Telemarkgrrl

Din pojkvän har inte heller badkar? Jag undrar om jag inte lite för för min man för att han hade BÅDE badkar och balkong.

• Telemarkgrrl

När jag var ute och julshoppade så såg jag en vinglashållare med sugpropp som man skulle sätta fast på badkarskanten. En sån ska jag ha sen på mitt badkar.

• MuffinsTönt

Nope!
    Jag har sagt att han får skaffa ett nytt ställe med badkar. DÅ ska jag fundera på att flytta in. :D Höga krav!!

• Telemarkgrrl

Haaha, vad SMART!!

(Det jag försökte säga förut var att jag FÖLL för min karl .... suck. Men det fattade du va? :))

• MuffinsTönt

Aha!! Nää... det fattade jag inte.

Trodde du ville säga att din man FÖRFÖRDE dig med badkar och balkong :D:o:D men det blev lite konstig skrivet.

Som sagt... HAHA!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3