• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Oj vad ni hann springa iväg i tråden medan jag var i köket och fixade... :)

Muffin, just det, Varför-vår-muffin-bojkottar
    Kinarestauranger var det ju!!

Jaha, du menade så.
    Jag var lite oroad över kass hygien i köken (ingen tvål på personaltoaletterna, samma kniv till salladen som till den råa kycklingen, disktrasa från 1800-talet med numera okända bakeriestammar... typ. Allt man har hört att förekommer - däremot inte kopplat till någon viss sorts resaturang, vill jag tillägga.) för det är ju det äckligaste som finns.

Att kocken inte ärexpert på allt kan man kanske ursäkta, men dålig hygien i köket är BIG NO NO!

Mmm, hörde att det skulle komma nån storm någonstans i landet

"Motvinden Bengt"... :D :D :D Låter som nån slags propaganda för antidroger eller nåt. *skratt*

Omsis

JAAAAA :D Entertainer *Sis börjar fetjucka med underkroppen a lá Michale Jackson och brölar "Let me entertain you" med Robbie Williams*

*Ja, inte "MED", bokstavligt, alltså. Vi är själva hemma ikväll; Robbie skulle visst på fotboll sa han*

Sis som entertaineransvarig - åh vad du är gullig OMs

VD kan jag också gärna vara, bara jag slipper allt jobbigt ansvar det medför. Jag har ju fullt upp med alla våra partyn ju :) ;)

Muffin igen

På min favvo-Kinarestaurang är kocken gammal i leken. Deras vegokäk ROCKAR FETT :D

• MuffinsTönt

Jaså! Intressant
    Nu tänkte jag fråga vilken restaurang det är men kommer på att jag vet ju inte VART du bor. Trodde du bor i Sthlm eftersom majoriteten här är det.

• Sister of the Night

Äh-hm ,det är ingen i tråden som vet.

Men Stockholm låter trevligt, varför inte :D

Jag har med nöje konstaterat att vi har en mycket vettig sak gemensamt (tillsmmans med Omsan vill jag minnas) jag gillar inte heller snö.
    Snö är bläkigt. Man får det bara i skorna och allt möjligt och såligger skiten där och smälter och sen har man våta strumpor resten av dagen. Dubbelbläk.
    nej, snö är inte bra
    (vet inte VART Vickan har fått de där idéerna ifrån, faktiskt )

• MuffinsTönt

Sis
    jag kan inte säga det bättre själv. Snö är bra om JAG villta fina, romantiska landskapsfoto. ANNATS - NOOO!!!!

• MuffinsTönt

Jaha! har alla gått o lagt sig?

Dröm sött!!! *ZzzZzz*

• Sister of the Night

Muffin

EXAKT! Du har greppat det där, märker jag :) :) :)
    *nickar god mening*

Jaaaa, nu är det rätt sent.
    Vi hörs morgon kan jag tro!

Natti natti ;) :)

• Telemarkgrrl

Gooooooooood morning!

Idag är jag:

1. Inte pigg.
    2. Ännu mer skitförbannad än häromdagen för den %%&¤"!%&"# bussen kom INTE idag HELLER!!! Nu jävlar ska SL få veta att dom lever!! :[:[:[:[:[:[

• Jessie76

pom pompelipom *vifta vifta* pompompom

go majsan
    go majsan
    g o o o o o o o o o maaaaaaaajsan :-d

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3