• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Jag har inte sett Bingo Bongo på Tv.. undviker det i det längsta... är ingen tv-seriemänniska heller..

Jessie - hm... det där med lokalisering blir ju lite klurigt för din del.. men du får väl helt enkelt ta flyget till Sthlms kontoret då och då - funkar det tror du?

• Jamsan

Hej då Jessan, jag lovar att inte nämna det nå mer.. (även fast jag tycker det är svinkul)!
    Fast mina favoriter just nu är Filip och Fredrik jag tycker dom är så störtsköna

Ska snart på middag hos svärfar, mums! Nu ryker min diet kan jag säga, där blir det alltid gräddstuvat och andra kaloribomber!

• viktualia

Majsan - klarar inte riktigt F&F på TV men hade HEMSKT roligt åt deras bok "Två nötcreme och en moviebox"!!!

• Jamsan

JA jag älskar den boken! Jag tycker dom är så roliga när dom pratar i mun på varandra, och ser sådär finurliga ut och beter sig som 10-åringar... Helt klart mina killar

Nu ska jag gå hemåt och kom på att vi inte hörs förrän på fredag här i tråden
    Jag ska till nya jobbet nu i 2 dagar och gå igenom nån viktig rapport som ska göras HJÄÄÄLP! Så om ni vill och orkar så skulle det hjälpa med lite pom-pom i morgon bitti vid 8-tiden ..
    Okej sakna mig lite för jag kommer sakna er...

MASSA PUSSAR TILL ER

• viktualia

Det är klart att jag ska PomPoma för dig imorgon - ställer mig ovanpå Svampen så syns jag åt alla håll vid Stureplan!

GO Majsan GO!

• Sister of the Night

Hej flickor

Jaha, det är ju klart som korvspad att alla har rymt när en annan gör entré *snyft*

Hihi, "Boss Omsan".... :D
    Visste ni att vi har en Secret Judge i tråden...? *blinkar hejdlöst ät Muffinsfjantens håll*

Föreseten, "Bakfjant" var en sjukt kul benämning som gjorde mig betydligt mycket muntrare än jag var innan - jag tackar för det skrattet, Jessie! * bugar * :D

Ja, haha, "100 höjdare" var också kul med F&F... :D Och deras letande efter Sveriges mesta original var uppskattat hemma i TV-soffan kan jag lova....

• viktualia

Sis - jag är fortfarande på jobbet och sliter!

Och jag har läst om Muffins Judge-roll minsann!

• Telemarkgrrl

Jaaa, Grey's A är ju bara så braaaAAA! (Hörde ni rimmet??) Tycker inte ni också att George måste sluta hänga läpp snart?! (Psss: Fast vi får inte prata för mycket tv, då blir Vickan ledsen )

Två nötcreme ... var ju fantastiskt rolig! Såg ni dom där små bilderna av palmerna, solnedgångarna och hästhuvudena som dom hade lite här och där på sidorna? EXAKT såna satt jag och ritade hela mellanstadiet, hur f-n visste dom det?? :o:o:o:o

Heja Majsan!! Jag kommer att stå mittemot affären nere i tunnelbanan, du vet där det alltid brukar stå nån ryss och spela musik. Tar på mig tubbisdräkten i GULD bara för din skull och drar mitt lilla nummer där när du går förbi! :p

• viktualia

Fniss... fniss...

Telestubben.. avis på dig som är hemma... bu för 10 timmars pass med djup samhällsvetenskaplig analys... det snurrar i min skalle nu... ska bara leta rätt på lite EU-statistik och sen gå hem.. hoppas jag hittar den FORT!!!

• Sister of the Night

JAAAAA, jag som trodde tråden var avfolkad för ett antal timmar framöver! :D :D :D
    *kolla va glad Sister blev :D*

Du har läst Kinatråden? Visst är hon en riktig Judge-muffin? :D :D :D

Oj vad de där muffinsarna var goda förresten. Funderar på att göra en omgång till idag (japp, vart bara ett fåtal kvar )

Vicks, kan man göra dubbel sats på en gång? Eller blire de inte lika bra då...?

Telemaarkiegrrrrrl

Jag har ju inte lääääst boken!

Jag får allt göra det! *tittar srängt på sig själv*
    Små hästhuvuden och palmer.... :D Hahahaha.. de är galna.... :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3