• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jaaaa, absolut! Jag är helt totalt värdelös på siffror!

• viktualia

Precis!!! Och ingen risk för att nån chef säger åt oss att sluta med BT-andet.. hi hi hi

• Jessie76

Får jag va mee???

Jag vill OXÅ jobba!!! *stampar med foten i golvet och räcker underläppen lååååååångt ut*

• viktualia

Tjena Jessiegumman!! Japp det är klart att du får vara med på vårt superföretag - nån drömarbetsuppgift?!?!?

För här går vi in för att förverkliga drömmar!

• Telemarkgrrl

Men Jessie, om du vill JOBBA så ska du inte vara med i vårt företag. Vi ska bara prata snusk och surfa på BT och fika (fast inte kladdkaka) och sitta och titta på när pengarna RULLAR in.

Hmm, Vickan, hur ska det gå till egentligen?!

• Telemarkgrrl

Ähum, det där med att prata snusk och fika hela dagarna var kanske bara MIN dröm. Ni andra kanske faktiskt VILL jobba??

• viktualia

hm... min hjärna skulle nog skrumpna utan intellektuella utmaningar.. så vi kan väl jobba lite och fika mycket.. och ha after work MINST en gång i veckan på företagets bekostnad!!!

• Jamsan

Jag vill mest prata snusk, sen kommer fika och sist jobba!
    Vem ska vara VD?!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jaaaa Jag tror att Omsan blir en strålande VD faktiskt! Logistikplanering och sånt får du ta!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3