• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Oj vad det planeras här då! Jag tar gärna hand om ekonomin! bara jag slipper släpa på pärmar..
    Jag har precis avklarat en hel del pissjobb 2006 års pärmar ska tas bort och ersättas med 2007, och då är det FAN 500 pärmar vi snackar om så jävla pissigt tråkigt!

• viktualia

Fniss fniss...

Ojdå. hade fått för mig att du var Chalmerist.. jaja.. inte vet jag var jag fick det ifrån...

Fin plan för företaget tycker jag!

Dags att hitta lite riskkapitaliser som vill hjälpa oss i starten!!

• Jessie76

Fy fan Jamsan, jag har det där kvar... Tar det lite eftersom känns det som. Jag tänker då fan inte bära en enda pärm för det törs jag inte! Tänk om det händer nåt då?
    Snartis å FruLlan alltså.... Nu får ni lov att komma hit - Å Nennecrazy oxå! Hallåååå VI hade faktist er föööööörst

• viktualia

Jessie - skoj att se dig här i tråden några vändor idag!

har illamåendet gett med sig? *hoppas*

• MuffinsTönt

Hej Jessie!
    Kul och se dig. Har vi presenterat för varran? *hmm*

• Jessie76

Liiite kan jag väl få jobba?

• viktualia

Jessie - jobba i företaget - jaaa och som sagt får du välja roll - vad tror du om försäljning av vuxenleksaker som Telestubben föreslog?!?

Eller vill du ekonomia dig tillsammans med Majsan?!?

• Jessie76

Hej hej bakfjanten
    Jo jag tror det..... Fast jag vet inte *skakar handen i luften* Jessie från Norrlandet här. Gravid med nr3. Jag var nog nässsstan med från första början i den här unika antika tanttråden

Vickis - Me like u longtime Tack - jo det har nog gett med sig liite iaf *phu* tack och lov

• Jessie76

Både och - Majsan å jag kan väl jobba ihop hela tiden tycker jag! Jättttebra idé! Eller hur Majsan?
    Vi testar å klämmer å känner, säljer å räknar pengar sen

• MuffinsTönt

Haha! Bakfjanten. Då har vi presenterats. :D

Majsan som din kompanjor? Akta dig för Janne.8)

Snarare... akta MIG för Janne :o

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3