• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

DU och JAG Jessie, of course my hourse
    Vi är ju redan kollegor, bilnördar..! Har saknat dig här! Stanna nu också

Jag tror förresten jag lämnar kvar Janne på det här jobbet, han passar in bland alla andra muppar

Sen ska min nya personlighet på Stureplan bli en sliskig jävel som bär Gucci och Prada och bara pratar folk med lägst 5 000 000 miljoner på banken. Sen sprutar han champagne (är inkontinent så det är därför han tar igen det på chambpagen) och älskar tjejer med silikon och sönderblonderat hår. Undra om ni har nåt alterego som vill snobba sig ihop med min..

• Jamsan

chambpagen

Det låter nästan som hans frisyr, en bakåtslickad page dränkt i champagne..

• viktualia

fniss fniss.. låter nästan som en beskrivning av han flickfotografen vad han nu heter.. eller åtminstone den bild han jobbat på att skapa via media.. bingo bongo?!? näee jag kan inte komma på vad han heter....

• MuffinsTönt

Bra Majsan! Börjar nästan bli rädd för Janne. :o

Champange!! Hmm... Tror du han gillar Colombus?:?

• MuffinsTönt

bingo bongo!!! HAHAHA! *skrattar så jag ramlar av stolen* Är alldeles för trött, däravv mit låg humor. :D

• viktualia

men vad heter skrället då??!?! *river mig i skallen* heter han inte typ bingo rimér eller nåt?!?

Bingo Bongotrumma typ...

• Jamsan

nej nej nej inte Bingo Rimér (han är för normal), den här snubben är mer som en variant av Nyhetskillarna som dom imiterar i Hey Baberiba... Nån som sett?!
    Stureplansnytt eller vad det heter!

• Jessie76

Usch nu pratar ni DÅÅÅLiga tvprogram som inte är värd en enda minut i tv:n Bläääääää
    Majs - sånt får vi INTE prata om när vi klämmer på lössnopparna i vårat företag.

Jag funderar, ska jag pendla? Förvirrad...... Det blir inte såå långa dagar då så att säga.. Eller ska jag flytta nånstans? Blir svårt att komma överrens om det. Tror jag lämnar familjen hemma då - visst blir det väl bässt?

Nu ska jag hem å ta hand om kidzen å laga maat... Å längta efter Greys Anatomy

Puzz i ljumskarna

• MuffinsTönt

Åhhh Greys Anatomy!! Det är ju Tisdag idag. HURRA!!!

Är det nån mer som följer den? En bra serie nu när Desperate Housewife är på semester

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3