• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

After 8 muffins

• Sister of the Night

Give it 2 me Baby!!

:D

• viktualia

öööööö nu är jag inte helt med... vad syftade du på med "Du är tapper som uthärdar sifferdramat" ?!??!

• Sister of the Night

Ditt projekt med alla siffror och grejer! Jag skulle förmodligen ha blivit inspärrad efter en vecka - klarar verkligen inte en massa papper och siffror och grejer - snurrar så lattjo i mitt huvud efter ett tag då :D

*Gissa vem ni INTE ska anlita som ekonomiansvarig i det där företagsprojektet som Omsan basar i.... hehehehe :D)

• MuffinsTönt

Hahaha! Nej Vickan. Jag har en BOK med endast muffinsrecept. :o
    *Är man tönt så är man ;)*

Men jag hittade receptet på dansmuffins också. Slipper skriva ner allt. :D

After Eight Muffins
    2 ägg
    2 dl strösocker
    100 g smält smör
    2 dl gräddfil eller yoghurt naturell
    4-5 dl vetemjöl
    2 tsk bakpulver
    2 tsk vanilinsocker
    4 msk kakao
    1 chokladmintplattor, After Eight eller likvärdig choklad till varje muffins

--------------------------------------------------------------------------------

Vispa ägg och socker pösigt. Rör sedan försiktigt ned margarin och gräddfil/yoghurt. Blanda de torra ingredienserna i en annan skål, sikta gärna. Blanda sedan smeten och de torra ingredienserna till en jämn smet. Skeda upp smet till 3/4 och stick en mintplatta i varje form, dock ej för djupt då chokladen annars fastnar i botten av formen. Grädda i 225°C ca 15-20 min

• MuffinsTönt

dansmuffins

hahahahahaha!!!!

• viktualia

Jaha.... fnitter fnitter....

På något, för mig själv OUTGRUNNLIGT, sätt lyckades jag medans jag pluggade ta 20 p statistik och 20 p nationalekonomi trots att jag VERKLIGEN inte är nån siffermänniska... och vad är det jag använder mest från utbildningen - om inte statistiken?!?!? KNAAAAAAS!

Men du Sisan - kan du inte avslöja något lite om i vilken bransch du härjar?!?

• Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Oms
    Har du BILDER??? JAg älskaaaar bilder. *lyser med ögonen*

Får jag oxå tiitta? *säger med madicken röst*

• MuffinsTönt

Sis kan vara min assistent. Hon följer efter mig ändå så det passar som handen i hansken. Vi kan experimentera ny recept till våra viktiga fikastunder. :D

Va säger du Syster?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3