• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Fniss fniss...

akta så att du inte blir beroende av kladdkakemuffins....

...och jaa de går att göra dubbelsats av.... fast då blir det dubbelt så farligt.. risken är att du äter upp ALLA. ha ha ha ha

Bu för "Eurostat".. jag blir yr i skallen av EU-siffror!

• Sister of the Night

"BLIR beroende"??????

*Totalfuckingaddictalready* :D :D :D

är för övrigt inte ett dugg avundsjuk på dina otäcka EU-siffror eller vad det är för läskigheter du pysslar med. I tio timmar.... Uhuuuu, jag hade fått kramp i tånaglarna

• viktualia

jag är utredare/konsult inom samhällsvetarbranschen och jobbar med utredningsuppdrag. sitter just nu och slutför en rapport efter en större enkätundersökning som jag genomfört. behöver lite jämförande EU-siffror och jepp.. SPY på sånt.. men jag tror att jag hittade det ganska fort

strax dags att dra mot bussen och skaka 7 mil hem....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Näehä!!!

Jag är här och härjar omkring!!!!

Skoj att fira bröllopsdag! Får väl buda över en flaska skumpa!

• MuffinsTönt

Tjena! Jaså.. ni har snackat bakom ryggen på mig ;)

Judge-Muffin låter mäktigare än Bakfjant :D:D
    Man kan tro jag går och fiesr hela tiden. :o

Har varit hos killen idag o spelat poker. Istället för klättra Hmmm *skärpning bruden, annars får du inet äta mer muffins *

Just det, Sis! Gillar du After Eight? Har en kanon gott recept på just After Eight muffins. :D:D:D:D:D

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Vicks

Du är tapper som uthärdar sifferdramat

"The Departed" -å heter en film av Martin Scorsese (jag skriver det omedelbums så jag inte hinner glömma det) som jag skulle vara totalt ointresserad av -nåja, jag ÄR detockså- om inte LÅTEN de spelar vi reklamtrailern verkade så jäkla BRAAAAA! Ni brukar veta *plutar med munnen och flaxar med ögonfransarna* vad är det för en låt...? En tjej med rijärnsröst som sjunger.

Omsis

Barnvakt när ni firar bröllopsdag? Två menande blinksmileys vid de raderna? Neeeeej Omsan, NU fattar jag INTE vad du menar!:o :o :o

Hehehehe... Allmighty Judge Muffinsfjant :D ;) :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3