• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Och Muffins - det där med att träffa sväronen för första gången...

.. tänk på att de troligen är lika nervösa/nyfikna som du!!!

• Zozo

Hörni.. jag tänkte pa det där med att inte prata bröllop etc.. det finns det ju MASSOR av tradar som inte gör.. roliga historier o dyl.. Varför hoppar de pa just VAR trad da? Och Omsan av alla??

• viktualia

Kanske är det så att BT gått på städningskampanj. Omsans tre sidor "när ska tråden stängas" syns väl tydligt på deras skärmar. Sen kan JAG tycka att det finns klart värre saker än sånt.. men det kan nog vara förklaringen.

Och hängtrådar finns det ju ett helt gäng som sagt...med mer eller mindre seriös inriktning.

Tjaaa BT och deras agerande är väl tyvärr inte underställt offentlighetsprincipen så det är ju inte säkert att vi får nån vettig förklaring.

• Makens Pela

Hej på er!

Följer ju eran tråd så mycket som det går (ja en riktigt smygis *ler*) och tycker att det är gräsligt att Oms ska drabbas på detta sätt, speciellt 3 nästan fyra veckor efter att det hänt.

Dock, visst skrev du, Oms, hemmifrån dessa sidor med 1, 2 och framåt. Därför tycker inte jag att du ska känna någon ångest för att dom ska återkoppla till ditt arbete även om jag förstår din känsla.

Trevlig helg alla och tack för en tråd som underlättar mina dagar på jobbet och jag hoppas att ni fortsätter skriva här!!!!

• viktualia

Nämän!!! Tänk att det kommer ut smygläsare ur garderoben!! skoj skoj!

Makens Pela - jag hoppas att slutklämmen av den här historien är att vi kommer fortsätta att underhålla varandra och dig!!!

• Telemarkgrrl

Nääää?? Tänk att det finns folk som läser vårt pladder?!! :?:D:?

• viktualia

Fniss.. och så skrev du Makens Pela " underlättar mina dagar på jobbet"

Tänk om jag kunde säga detsamma... den här tråden försvårar konsten att koncentrera sig..

kram till alla smygläsare!!!!!

• Telemarkgrrl

Hahaha, Vickan, jag säger detsamma. Fast hur skulle man ta sig igenom tråkiga arbetsdagar utan er?!

Nu ska jag äta lunch. Idag blir det en färdigmat från frysen. Det som fanns att välja på var Viktväktarnas moussaka och Viktväktarnas moussaka. Man får hoppas att den är god, annars hungrar jag ihjäl.

• viktualia

jag åt min hemgjorda lasange och sen ett äpple.. stoppmätt är jag... ujuj

längtar mest hem till maken och skumpan och allt!! JÖÖÖÖÖ varför jobba en dag som denna?!? det gjorde jag ju igår?

• Makens Pela

Ja inte skulle lilla chefen bli glad om han visste men det han inte vet det lider han inte av. Jag resonerar som så att jag arbetar bättre om jag får finssa lite mellan varven. Ibland även storskratta så arbetskamraterna undrar om det dags för det vita rockarna att komma....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3