• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Hallå Jessie!

ska jag vara helt ärlig så har jag följt er i alla trådar. Vissa veckor har det varit ett helsike att läsa ikapp men det har gått till slut. Vad gör man inte för att få sig ett gott skratt. Oms dikt vid jul om att berätta för sväroenen att barn är på G och det är dags för svärmor att sluta röka har hela min arbetsplats skrattat åt.

Hm, äldst i tråden...jaja det lät ju skoj..eller nått

• Jessie76

Hohohohohoooooooooooooooooooooooohihihahaha
    Coooolt Pelis! Du är ju mer än kvalificerad! *bugar ödmjukt*

Frullan - passa dig! VET du hur duktig jag är på snö krig? Ge dig inte på berg.... Moohahaha
    Förresten är mina skägghår längre än dina sådeså!!! Det borde betyda att jag är elakare än du!

Jepp Vickolicko, jag ska läsa 227 - kanske jag missat nåt men jag är tveeksam, jag som är så o-impulsiv....hehehe
    Vi har fö inte såå mycket snö men runt -20 - myggfritt alltså

• nu är jag fruL

jessie
    HA
    du har inte sett MITT skägg det hör jag det

näe du din lilla räka akta dig för att mäta skägget med fruLLan.

MEN jag insåg att du säkert är mycket bättre på att kasta snöboll...med tanke på vart du bor och allt...så

men okej då....
    vi har ölhävs tävling

men attans det går ju inte heller

hmmmmmm
    va faaaan kan jag slå dig i då....

ha ha ha LÄNGD
    PYGME
    ha ha ha

• Makens Pela

Mula? Där jag bor kallas det pula men jag har förstått att uppe i norr betyder pula något helt annat *flin*

• Jessie76

Hmmm....... Fan! Men jag är längre runt om!!!

• Jessie76

Nej inte här uppe, vi använder det oxå. Men i Norge däremot skulle jag akta mig för att säga Pula

• Makens Pela

Okey, jag får väl säga till maken att han får pula Pela på norska då..:o

• viktualia

Vickolicko - det lät ju nästan snuskigt.. tänk om vi har BTs vakande öga över oss. .ujujuj

Fnittar förtjust!

När man mosar in snö i ansiktet på nån så heter det mulla på min dialekt - så det så.. fniss

Pelis - shit.. så du är i fas med allt vårt pladder!!! tur att du kom ut ur garderoben till slut!!!!!!
    Men du HUR förklarade du bakgrunden till Omsans julklappsrim?!?! *nyfiken*

• Makens Pela

Nja, som sagt man är ju lite skraj att kamraterna ska skicka vitrockarna på en så det blev att säga att en kompis hade kommit på rimmet...vad gör man inte för att folk ska tro att man är den där ordentliga som aldrig skulle slösa tid på dylikt..*S*

• Makens Pela

Nej nu är det hemgång för mig. Ha en skön fredagskväll!
    Ni som har träffsdagar och bröllopsdagar ska ha det extra mysigt!

Kram Pela

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3