• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jag är också tillbaka efter en liten paus. Vi har rensat ut i klädkammaren och i garderoberna. En stor fullpackad sopsäck som får gå till Myrorna eller likn. och en liten hög som ska slängas. Så fruktansvärt skönt!

Nu har vi lite plats över så nu kan jag börja shoppa igen. :)

Och så lyckades jag få maken att slänga flera gräsliga skjortor OCH få honom att tro att det var hans egen ide. :D

• viktualia

Telestubben!! Sånt är ju så HIMLA roligt!!! hi hi hi.. när gubben tror att idén är hans.. ha ha ha ha ha

• Jamsan

Hej Vickis och Tellis

Sitter på jobbet idag med jäkligt segt! jag och sambon var ute och drack lite vin och öl igår, supermysigt var det! men öl och rödvin (har jag märkt) är ingen bra kombination och man ska jobba dan efter... men oj vad mysigt det var, och ju mer vi drack desto mer babblade vi och planerade bröllopet. YES!! äntligen är han engagerad!

Vickan mysig dag ni hade igår!!!! GRATTIS IGEN till era 6 år!
    och tack för pompommandet i torsdags! oj vad det hjälpte! Jag fick ju värsta självförtroendet!

Tellis- haha vad slug du är som lurar maken
    HAHA sen garvade jag ihjäl mig när jag såg dig framför mig stå i tubbiesdräkten ner i t-banan Östermalmstorg! Vet precis vart du menar! haha

Kram ni är bäst!

• Telemarkgrrl

Ja, hahaha, med lite kvinnlig list kommer man långt. :)

Vad ska ni äta till middag idag? Jag vill ha något gott och nyttigt men det står helt still i huvudet.

• Telemarkgrrl

Åh men stackars dig Majsan! :(

När är det du slutar på gamla jobbet och börjar på nya?

• Telemarkgrrl

(Med stackars menar jag förstås att det är synd om dig för att du måste jobba idag med. Det är ju skitkul att även sambon är engagerad i bröllopet nu också!! Man vill ju inte känna att det bara är man själv som ser fram emot det och tycker att det är kul.)

• Jamsan

Jag börjar min anställning där 2 februari! men jag ska dit hela veckan mellan 22-26 januari, så den veckan måste jag nog också jobba in på helgerna eftersom jag får lön härifrån för hela januari!

Åhh jag vill också ha nåt bra tips på god och nyttig mat för kvällen! Idag blir det film och soffmys!

• viktualia

Majsan - fy vad segt att jobba efter en utekväll även om den var lugn....

Telestubben - jag grubblar också över matfrågan just nu... dags att storma runt på receptsajter efter inspiration.. säg till om du kommer på något!!!

• Telemarkgrrl

Mmmm, den här är jag inne på:

www.arla.se/Default____17653.aspx

Fast med grekisk fetaost och inte sån där dansk som inte smakar nåt. Och så petar jag över oliver till min man för såna gillar jag inte. :)

• viktualia

Telestubben.. jag är nog inne på fisk eller vegomat...

Svartpepparhalstrad lax med svamppasta blir det nog minsann...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3