• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Förresten!

HEEEEJ MAJASAN!!!! Hur är det med janne? Tillhör han det förflutna nu eller? *Musen undrar* :Ds

• Sister of the Night

Muffin

Va? kommer du att gråta om sväronen inte tycker om din PMS? :o :o :o
    Näääää, jag bara skojar!! :D :D :D *inte känslig va? *

Jag tycker choklad med sprit i är jättegott. Och som du sa, om de inte gillar chokladen så är det ju onekligen en vacker present. Fast om de verkligen inte gillar choklad med sprit i, så får de nog svårt att förklara ig ändå om den står framme om ett halvår -oöppnad- och du kommer dit. kan bli pinsamt för dem...
    *Sambon säger ibland tt jag funderar för mycket. Undrar varför...? :D*

Lyssna inte så noga, köp den där rackarns sprrrrritkonfekten och smajla upp dig inför den härliga dagen! ;)

(sprrrrriiit - tänk Susanne Reuter i Yrrol.... ;))

Kram från Sis, både till muffpuff och alla andra :)

• MuffinsTönt

Haha!!! Menar ju sprithokladen. Men det fattar nog ni va? :D

Äsch... Det gör inget om dem inte tycker om den. Det är bara bra om dem kan använda den till ngt. Prydnad tex. Jag skulle bara vara jag glad över det. :) Sån är jag.

Ska springa dit o köpa den imorrn. Enda negativa är priset. Den är ju inte superdyr men tillräckligt ändå. :( Borde inte fikat så mkt denna månad. :D

• Sister of the Night

Hihihi, joooo, jag fattade. Men det blev så kuuuuul ju :D
    *blinkar menande i maskopi med Muffin*

Förresten, (och detta, mina vänner, kan jag dessvärre inte ta åt mig äran för) så hade min sambo en jäkligt bra (tycker jag) idé på t-med-sig-present:

Muffins! :D

Visserligen menat som en fyndighet till nicket (undgick ingen va? :D ;) :D) men vid närmare eftertanke så tyckte jagdet varen kul och personlig idé med något man fixat själv. Och nu när du skrev att ekonomin var torr också... :(

(Sen behöver ju ingen människa veta att "ditt alldeles egna recept på muffins, joooodå " är ärligt knyckt på BT :D :D :D)

• MuffinsTönt

Joo... jag också tänkt på att göra ngt själv. Men hans morsa är så förbaskat bra på matlagning/bakning att jag inte vågar visa upp mina fjuttiga ...

Jag har faktiskt en MUFFINSBOK. *så det så!*

Sis... Hrm.. Nu får du allt förklara dig. Hur kom din sambo in i bilden? :D

• Sister of the Night

Jag skvallrade, såklart :D

Nä, han undrade vad jag fnissade åt... och då sa jag det där om att en på BT skulle träffa sväronen för första gången oc undrsde över bra present och att det blev rätt kul med "tänk om de inte tycker om den" i just PMS-inlägget... :D :D :D (Japp, min typ av humor, helt klart! :))

• Sister of the Night

Muffin!

You got mail! :)

• MuffinsTönt

Haha!!!

Du får hälsa honom att det var ett bra förslag. Ska ringa grabben (min alltså ;)) och fråga hur vi ska hinna baka muffins, träna, ev annat träning o hinna dit på 4 timmar.

Nu har allting sjunkit in och jag är hyfsat beredd. :D *andas in och andas ut* :D

• Sister of the Night

Jomen det hinner ni:D :D :D

*Igång och baka nu pojkar och flickor :D :D*

• MuffinsTönt

Ok! Vi ska baka imorrn. Morsan kommer bli såååå chockad över att JAG har fått HENNES son baka att det gör inget om det smakar äckligt. :D:D:D

Bonuspoäng jag ser! *säger på Yoda stil*

Tack Sis och din sambo för den suveräna idén. :p

Är så glad och nervös och nyfiken att jag är inte ett dugg sömnig. :o

Tänk om jag inte kan sova och få mörka ringar under ögonen. :o Eller va så trött att jag gäspar eller nickar till UNDER middan.. :o

Näää! Skojar bara. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3