• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Hej Sister! *vinkar*

:o:o:o på dig! :D

• Sister of the Night

*fniss fniss!*

:o :o :o på dig med :D :D :D

Muffin

Jag tror det vart nåt tok med mitt mejlsvar till dig.... har du fått nåt svar på fotomejlet?

• MuffinsTönt

Tjena brudar!!!
    Har vart på after work. WoW ! :D

Nu är jag helt slut. Jag vart VÄLDIGT flitig idag o pluggade som en dåre(underförstått) innan jag tillät mig själv hälla i alkohol. :D *stolt* Och gissa vad! Jag tror jag FATTAR!!! :o *lika förvånad varje gång :D*

Sis
    Jag har inte fått ngt från dig. :(

Förresten, jag grågade min grabb ang middag o ta me ngt. Han sa att det är bara en vanlig middag så det behövs inte. :o
    Jag trodde att man ALLTID gör det när man är bjuden. Kommer det kännas dumt om jag inte tar med ngt?

• Sister of the Night

Muffin

Skumt!ör jag svarsmejlade. men tyckte det såg lite konstigt ut... får skriva igen. :)

Du kan ju ta med något litet ändå. Det är ju hans föräldrar, så självklart tycker _han_ inte att det behövs. Faktum är att jag hade inte en tanke på att ta mednågot när jag bjöds på middag av sväronen första gången.
    Jag tog med my best behaviour och det räckte.

Fast hade det varit idag hade kanske idén med en litet värdpresent tittat fram :)

En liten vacker snittblomma med grönt är ju inte "överdrivet" men väldigt trevligt att få!

• Makens Pela

God morgon alla!

ingen fara Tellis, det var mer en undran om det var en komplimang att vara äldst...speciellt som jag inte förstår var alla dessa år kommer i från. Känner mig ju inte en dag äldre än max 24...förutom på måndagsmornar förstås...då är det mer en stilla undran om det inte vore dax med pension.

Ha en underbar lördag alla!

• MuffinsTönt

Gomorrn!!

Jag mig mer ett lyxigare choklad. Lite bökigt med snittblommor. Får se vad det blir. :D Är nog säker att jag ska ta med ngt. Make A Good Impression eller va det nu heter.

Idag är tvättddag...*längtar...inte*

Ha en bra dag och helg tjejer!

• MuffinsTönt

Jag har fått ett mejl från Spraydate. Dem undrar varför jag inte loggar in där längre.

Ja du... VARFÖR?? :o :D

• Telemarkgrrl

Morrn, morrn!

Vickan, rapport please!:D

Pellis, lustigt, jag känner mig inte heller som en dag över 24. Förutom *varje* vardagsmorgon.

Muffins, jag håller med Sis! Klart att inte han tycker att det är speciellt men du vill ju göra ett gott intryck och då är det klart att man ska ta med sig något liten symbolisk present.

:p:p:p:p på er!

• Telemarkgrrl

Haha, svara och säg att dom kan trycka upp sin server i ar***let! :D

• MuffinsTönt

Haha!

Det här måste jag berätta för honom. Trycka upp i ar**et. HAHAHA! Precis min humor. Go Tele! Go tele! *Ricky Lake anda*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3