• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Tja, den var inte så pjåkig faktiskt. Men man undrar om jag inte kommer att knapra på stolsbenen i eftermiddag av hunger.

Vad händer ikväll då Vickan, förutom skumpan menar jag?

Nu möten, möten och möten. :(

• Telemarkgrrl

Makens Pela - du passar bra in här. Vi sitter alla och väntar på männen i dom vita rockarna.

• viktualia

Makens Pela - fniss fniss.... så är det nog med alla cheferna till folket här i tråden....

Vill du komma ur gareroben på riktigt och presentera dig - eller känns det tryggt att vara smygläsare?

om du vill presentera dig så gäller de vanliga frågorna:

längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landsände
    status på bröllopsfronten
    ålder
    djur

• viktualia

Telestubben - det blir samma sorts mat som då den första kvällen.. vilket råkar vara purjopaj.

Rosa skumpa

Pussar och mys.. hi hi...

• MuffinsTönt

Som vanligt har ni gett goda råd och jag ska höra med grabben i kväll. Ska också fråga vad det blir för middag. Hoppas han/ har sagt vad jag inte gillar. Det är kanske oartigt att göra så... :o

Makens Pela
    Hihi... Tänk att du läser våra/mina inlägg om möss och kineser &Co. *ler*

Nu ska jag förrvirra mig tillbaks till kemivärlden. 8)

• Makens Pela

Självklart ska jag presentera mig nu när jag "kommit ut ur garderoben"

längd 61 cm LÅNG
    skostorlek, står stadigt på jorden med mina 36:or
    sysselsättning/bransch: handläggare på kontor i stora staden...
    landsände men bor ca 12 mil därifrån...ännu en pendlare
    status på bröllopsfronten: Gift sedan 27 maj 2006
    ålder: 37..har inte förstått det själv men så är det
    djur: heffaklump i själ och hjärta...samt storlek...*s*

• viktualia

12 mil!!! Värre pendlare än jag! Jag har 7 mil mellan bostadsort och jobbstad och den sträckan åker jag buss - hur gör du?

Fniss.. anar att det ska stå 161 cm.... för du är väl längre än en dryg halvmeter -eller?!?

Bäst att fråga hur det är på barnfronten i din värld också - det undrar nog särskilt våra barnentusiaster i tråden (tjaaa har du hängt med så vet du vad jag menar)?

• Makens Pela

aj då,som sagt 161 cm ska det väl vara...*s*

Jag tågpendlar, jag älskar SJ och Banverket?!?INTE! Jag åker buss på morgonen till stationen (eller om jag har tur så kör maken) sen tåg och sedan går jag ca 20 minuter till min arbetsplats. Kan även ta tunnelbanan men det gör jag oftast bara på kvällen om jag har bråttom till tåget. Är väl i farten från dörren hemma till dörren jobbet ca 1 timme och 40 minuter. Bläääää

• viktualia

Den var mycket värre, Makens Pela! Jag åker direktbuss i 70 min. Har 5 min promenad till bussen hemma i hålan och inte många min från busshpl till kontorsstolen. Total restid enkel väg: brukar bli 1 timme och 15-10 min....

Heja heja! Eller shit vad jobbigt.. eller nåt..

Sen var det ju frågan om BARN som vi är nyfikna på också....*ivrig*

• Makens Pela

Ja just ja, barn var det.
    Nej, inga barn alls och förhoppnignsvis inga i framtiden heller. Jag vill inga egna barn ha även om jag älskar att mina vänner skaffar så jag får snusa på de små liven Är gudmor till två kottar och har två syskonbarn som jag älskar och som är mosters små gull. Maken har en dotter på snart 18 år så vi har kommit överens om att vänta på barnbarn istället...*s*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3