• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Muffins - det var en svår fråga... Men poängen är ju att man söker studiemedel för en termin i taget och då handlar det om man lyckas ta de poäng man har sagt att man ska ta.

Söker du för 20 p under våren så ska du ta minst 15 poäng för att få fortsatt studiemedel.

Som jag tolkar dig så har du råkat söka två 10 poängare som ligger i slutet av terminen.

Min fråga är mest: PALLAR du det då?!?! Är det överhuvudtaget praktiskt genomförbart? Krockar schemalagd tid och examinationer?

Sen måste jag säga att jag inte på rak arm vet vad CSN tycker om sådana lösningar...

• viktualia

Nääeee inte koskit.. jag har inte varit inne i nån ladugård sedan jag var 8 år typ... de är bara så coola som overaller....¨

• Telemarkgrrl

Brandstation?! Majsan, kan vi inte åka upp redan ikväll och ...ääääähum... förbereda oss lite inför pompommandet imorgon?! :D:D

• MuffinsTönt

Hmm... Svår situatuion asså. Vickan, jag har klarat mina pöäng förra året. Och jag söker för ett år. Och jag har tom fått studieförsäkringsblanketten. Du vet vilken jag menar va... Så egentligen borde det inte va ngt problem...

• viktualia

Jooooo det tycker jag.. vi tar en middag på stan i Gävle och laddar upp!

Jag pyser från mitt trista möte, ska bara bli klagad på i alla fall.. ha ha ha ha

• MuffinsTönt

Grattis Nenne! du kommer ta dem med storm. :D Kan tyvärr itne pomp pomp den tiden. Men LYCKA TILL!!!

• viktualia

Muffins - japp jag vet vad du menar!

Men jag undrar fortfarande oroligt om du kommer att klara av det där utan att gå i däck totalt?!? Man måste vara rädd om sig!!!

• nenne78

hahah set the world on FIRE! JAg gillar brandmän...

• Jamsan

Tellis och Vickan!!!
    Jag har nu bokat ett litet privatflyg som tar oss upp redan i eftermiddag! vickan du får ta dig till Sthlm, vi flyger från Gärdet 15.00 och landar.....

på brandstationstaket, där konjakfesten kan börja

Go nenne Go nenne!
    OBS! jag har dragit på mig sjuksysterkläder med sexiga strumpeband och röda läppar och självklart röda pompoms!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3