• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

sköt om dig Pelis - ses i Gävle (eller kanske på Gärdet vid flyget)

kram kram

• Jamsan

fryzzzzer ihjäl snart om ni inte kommer
    *skinnhjälmen på och motorerna startade*

Försöker flirta febrilt med piloten men känner mig inte dösexig med kinderna ihoppressade av hjälmen och blekfeta ben som går i samma färg som sjuksysterdräkten

SKYNDAAAAAAAA PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

• viktualia

majsan... nån kedjade fast mig vid datorn på jobbet.. jag VILL åka till gävle. men.. jag får nog köra min PomPom via teleportering...

hoppa in i planet och dra en filt om dig.. Pelis är ju på väg.. det skrev hon nyss...

Telestubben verkar jobba för hårt. .hm...

• Jamsan

*wrooom wroooom wrooooooooooooooooommmmm*

åh vad Stockholm är vackert uppifrån!

Sorry brudar jag var tvungen att sticka... Piloten kom med massa skamliga förslag jag inte kunde gå med på om han skulle vänta längre

Jessie- kommer du och möter upp på taket eller.......jag vill ju inte bli helt själv med ett gäng dregliga brandnissar

• MuffinsTönt

Hej! Majsan vääänta!
    Jag håller på o tar på mig labbrocken men jag måste ha ngt under också. Annars syns det FÖR mkt genom hålen. Och mina stövlar... var e dm?

• MuffinsTönt

Buhuuu! Hur ska jag mig till Gävle eller taket då??? :( *sur mus*

• Telemarkgrrl

Nääääääääj, Majsan, så där kan du väl inte göra heller?!?! :(:[:(:[:(:[

Men vänta nu förresten, det är ju JAG som har bag-in-boxen med konjak!! :D:D:D

• MuffinsTönt

Tele... ahr du oxå blivit lämnad? Ska du och jag lifta till Gävle eller nästa mötesplats? Vågar inte göra det sjääälv. i min snygga labbrock :D

• nenne78

*står och sparkar med fötterna i backen för att inte frysa*
    nu borde ni vara här snart va? jag har tappat upp vattnet och tänt ljus.

F ö fanns badkaret redan när vi köpte lägenheten, det var därför vi gick dit på visningen, hoho! Lättflörtad!!! men vi har kanske bubblat 2 gånger, det låter som ett tröskverk när man sätter igång den, inte särskilt rofyllt.

• nenne78

17 mil med flyg...hmmmm.. borde gå på 20 minuter med taxningen. Eller hoppar ni av i farten?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3