• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Oooo Omsan, håll dig inte borta för mycket, vi saknar ju dig här!! :p:p:p

• viktualia

Stubbis- det går gott om tåg till Sthlm.. TÖM nu inte konjaken!! Du kan ju inte komma bakis till kursen!

jag ser nog i webcamen.. och neeeeeej.. jag är inte avis...

• Sister of the Night

Omsan! :) :) :)

Vad kul att höra ifrån dig! Hur läget är, tja, man har ju sina uppgångar och dalar. En fin vink kan vara att det även här är jobbrelaterat. Man blir lätt lite nojig när ens inkomst står på spel... *SuperSecret Sister hejdar sig och smyger tillbaka in i hemligheternas dunkel*

Oms, det ÄR tråkigt att du "bojkottar" BT :(
    Raderad identitet... förstår vad du menar. Fast färgstark som du är så är det knappast något som gäller här i tråden. Så stora suddgummin finns inte!! ;) :D ;)

• Sister of the Night

Och så detta med svärföräldrar:

"Svärföräldrar" bloev de rätt snabbt för mig.
    Vi är inte gifta (därav "sambon" eller "fästisen") men det kvittar, de är "svärföräldrarna" likafullt :D

"Sväron" _låter_ faktiskt som ett typiskt IT-ord, har aldrig hört någon säga det i alla fall. Men ett fyndigt uttryck får man ju medge att det är

• Sister of the Night
    "bloev... bloevoevoevoev....

*BLEV!!!!! Inget annat! Å, denna iver att posta innan korrekturen vart med på ett hörn...! *hoppar ilsket så grannen under hukar sig*
  • viktualia

Sis - hoppas att det blir nån ordning på jobbfront vad än böket må bestå i...

Och glöm inte att vi alltid står till förfogande att pompoma om det behövs - här stöttar vi varandra!!!

Och om vi ska pompoma för dig, så kan vi ju köra webcamvarianten!!!

• Sister of the Night

Vicks

*rycker upp sig och lyser*
    Nu var du söt!!

• viktualia

Det är klart att vi måste ta hand om varandra.... och även om du är hemlig av dig så är det klart att du ska vara med i gemenskapen...

...och nån gång kanske du kommer ur hemlighetsgarderoben och vågar träffa oss IRL.. det vore coolt för vid det här laget är man ju hyfsat nyfiken.....hi hi hi hi

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

• MuffinsTönt

Hihi!

*pom pom för Sis, Nenne, Jessie och hennes make* :p

Jag vill oxå ha pom pom inför tenta. nu på tors. tror det är kl 8.30 tidigt? jag vet :(

• viktualia

Muffins - det är klart att vi pompomar för att du ska klara tentan!

(Snart vi bli vältränade av allt pompomande)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3