• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

*muffins tar av manteln*

Hihi! Passar ni på och nackar barn och graviditet när jag är osynlig. Smart! :D

*muffins tar på manteln igen*

• Snart så....

nackar?? nääää men snackar :D :D

• Snart så....

blääää nu har jag varit sådär äckelnyttig på jobbet hela fm. Hur ska detta sluta???

• viktualia

Snartis - en sak som vi hunnit med under tiden du varit "borta" är just långa diskussioner om våra livsituationer, skaffabarnfrågan och sånt....

fast jag fick ju ett utbrott i gravtråden igår var det väl... så du vet väl vad jag grubblar över redan...

och avskräckt. hm.. näe inte pga sånt...

• Makens Pela

Nackar, barn...huva en sån ende denna tråd tagit...*s*

• Snart så....

Jaaa jag tänker nog ta dagen som den kommer med barn. Man har ju INGEN aning om hur ens liv kommer bli när barnet väl är fött. Lätt att måla upp en bild hur man VILL ha det nu men sen kommer nog allt bara raseras när man väl är där....

• viktualia

Makens Pela - ha ha ha ha

Vi har ju kacklat om headhunting också.. hi hi... jag väntar ständigt på att telefonen ska ringa.. ha ha.. *som om det skulle hända*....

• Snart så....

Pela sugen på kyckling fram eller? :D :D

• Snart så....

FARM skulle det ju stå...

• viktualia

buuuuuuh

varför finns det bara roliga jobb på muppiga ställen.. typ 100 min norrut eller i en liten skithåla strax norr om min jobbstad... baaaa jag VILL ha ett vettigt jobb NU... helst utan hysterisk pendling och skit!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3