• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Majsan!!

Nennes intervju är kl 14. du ska gå till järnvägsstationen och sen över till andra sidan (den som vetter mot havet). Där är pompomplatsen!!

• Snart så....

nu har varit så duktigt i jobbet *ler nöjt*
    har ringt av min "ringlista" med viktiga kunder. så himla skönt att den är väck!! :D

• Snart så....

tänker precis som Jessie fuska från omsans enkät. 6 vad är det just nu???

• Oms

Kunde inte låta bli... sakulle bara kolla nätet liiiiiite:)

men snartis o Jessie - menar ni att intresset för 6 har svalnat lite under grav? stackare!! men det vänder säkert! nu har ju jag bara varit gravid en gång men herregud säger jag bara...sambon trodde nog att jag va ngn slags nymfoman under de 9 månaderna så han var nöjd:)

jag får hoppas att det blir likadant även nästa gång:)

• Snart så....

oms, när man mått dåligt och blött så har inte 6 varit första prio hos oss. Nu mår jag bättre och blödningarna har nästan helt slutat så nu kommer det nog ändras lite. Fast vet hur pigg min sambo kommer att vara på 6 när han vet att jag förmodligen kommer blöda lite efter??

• viktualia

Snartis- testa att 6:a i duschen så gör det inte så mycket om du blöder (förutsatt att det inte gör svinont förstås)

• Snart så....

vickan, tror sambon är ganska rädd gällande detta, vill nog att det ska gått 12 veckor och att själv sett på ultraljudet att allt är som det ska.

Ajaaa kyssar och mys har vi så helt off är man inte :D :D

• Oms

jag förstår dig Snarts - tänkte inte påd en delen. såklart ni inte 6:ar då!! det hade jag heller inte vågat/velat göra. men nu när det e bättre så kanske ni ska pörva på det lite försiktigt och börjar du blöda igen, ja då e det bara o ta det lungt ett par dar till. mellan mån 3- 5 brukar dock allt vara bra o humöret på topp så då kan ni nog 6:a igen allt ni missat:)

lunch - och nej, jag har INTE gjort det jag skulle göra idag - blev hemma så länge m kabelgubben så jag kom av mig

• viktualia

hm.. jaaaa alltså jag har ju egentligen inte nån koll alls på sånt där... verkar farligt att ge sig in i "skaffabarnbranschen"....

• Snart så....

Nääää inte jag heller hahahaha
    Man lär sig massa under tiden så bli inte avskräckt nu Vickan
    Jag visste inte ens att det fanns ägglossningstester men lärde mkt av gravid-tråden.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3