• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Skåååål Nenne!!! För det nya jobbet!!! :D

• Sister of the Night

*steppar in*

*Formar händerna till en tratt*

HALLÅ? Någon hääääär?

*ser mystiska spår efter en mindre luftfarkost*

Åhåååå....

• Oms

hej hej... jag e här en snabbis... ska läsa igenom (om jag orkar).., återkommer

• MuffinsTönt

Hej sis!

Vi är hos nenne och dricker konjak eller nåt. vet inte va alla är

• Sister of the Night

Hej Omsis *viftar med en rosa/vitrutig näsduk* :D

Muffi-puffi

Har inte ni åkt iväg med helikopter? *plutar med underläppen*

• MuffinsTönt

Jo... Majsan åkte ensam med en helikopter. Jag och telestubbis tog Zozos nödhelikopter. Sen försvann alla.

• Sister of the Night

Det var märkligt det *gapar i en megafon så det hörs till vart-ni-nu-åkte ;) :D*

• Oms

Jag hann inte m helikoptern, hörde nog att den flög över hustaken men höll på och kokade potatisen då så det var bar o inse--- ingen gävle resa denna gång!

Sis! läget?

inget mail ifrån BT -har mailat dem igen men ack nej - inget svar.

inget Bt:ande på arb tid mer än morgon hej, ev lite lunch och ev innan hemgång annars får det väl bli lite då o då på kvällarna - gillar inte riktigt att logga in här på fritiden - den e begränsad som den är... men nu så sitter dottern vid disneychannel så u kan jag vara här en stund

• MuffinsTönt

Hej Oms!

Synd att du har tappat lusten att hänga här. Har du hunnit läsa ikapp? Annars kan jag ta det viktigaste för dig. Asså det som handlar om Mig. :D

• Oms

Jag hann läsa om ditt sväron besök och gammal negativism:) och det låter som om sväronen och du kommer att få en bra relation! superbra att ta med dig muffins *håller m dig Sis - ibland e det bra att rådfråga maken:)*

sen har du Csn problematik som Vickan gav sig på (själv har jag bara pluggat m lön och sluppit CSN hysterin, har lån nog ändå att betala tillbaka)

hmm, what else som e Muffinskoncentrerat?...hmmm:)

glömt ngt?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3