• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha!Labbrocken har tom AC. Dvs en massa hål efter otaliga labbar genom åren. :D

BADKAR??? Nenne, du e banne mig otroooolig. Jag hänger nog där ett bra tag. 8)

• MuffinsTönt

Varför är jag såååå seg idag? Får ju inte vara det. *ZzzZzZzz*

Ska köpa mig en cafe au late

:p på er!
    *kilar iväg*

• viktualia

Pelis - som pendlare tycker jag att det är svårt att hinna träna.. hur gör du med sånt? Och när orkar du vara social?!? För livet består väl inte bara av jobb?!? eller???

• Jessie76

Om man blir grön av avund så är jag tamejfan nästan svart!! Nenne din räv! Bubbelbad å golvvärme??!?!?! Jag spyyyr på dig!! Rik make va? Hmm...

En tråkig grej..... Jag sa väl att jag inte får va kvar här på jobbet? Har iaf om jag har tur till 1 augusti.
    Nu ringde min kära man och han FÅR INTE HELLER JOBBA KVAR!!!!!!!
    Man orkar inge mer snart Bu huuuuu nu är det verkligen synd om oss två
    Han har aldrig blivit uppsagd eller varit arbetslös och lär inte vara det länge heller men VAD FAAAAAAAN
    Svåårt less blir man

Nu drar jag mot Gävle!!! Visst var det idag?

• viktualia

Jessie - fyyyyyyyyyyyyy vad tungt att maken inte får stanna på sitt jobb. Hoppas att det ramlar ner något jobb med hög lön och schyssta arbetstider åt honom på momangen!

Vi samlas i Gävle ikväll, själva pompomandet blir imorgon kl 14.

• Jamsan

men va FAN Jessie!??! Skämtar du!? Vad händer där uppe i Lule, skär dom ner överallt eller
    Förstår om du känner dig helt pissed off
    Stackars dig gumman *KRAMAR OM STENHÅRT*

Hur mår du annars? med illamåendet och allt! Hur mår lille bebben...?? Har syskonen fått veta nåt än..
    PUSSSSSSSSSSSSSSS

• Jessie76

Sötisar!! Fan va man blir glad av er Tack
    *suuuuuuuuuuuger åt mig alla kramar *

Han e ju kock så det blir nog inga problem, det värsta är väl att jobbet han har nu jobbar han bara dagtid mån-fre och det är tamejf*n omöjligt att få såna jobb här... BARA kvällar å helger däremot finns hur mkt som helst Jag vet inte om jag orkar med det nå mer
    Jag slutar ju 17 varje dag och alla träningar för kidzen börjar 17.30 eller 18. Det är omöjligt

Jag mår ok. Liiiite lite illamående men det löser sig (om man fick skita mer än en gång var 3:e vecka skulle man nog må ännu bättre...... ).
    Sover sådär, pinkar 3ggr/natt Åsså har man en iskall unge som kommer å kryper in under mitt varma gosiga täcke varje natt... (Hon drömmer så mycket mardrömmar, och jag har inte hjärta att säga åt henne att gå tillbax....)
    Dom vet och jag har aldrig sett dom lyckligare! Superkul var det att berätta

• Telemarkgrrl

Men aaaaaaaah men vad ruttet att få reda på det just nu, Jessie!! Som om inte ni har annat att tänka på just nu! :[:[:[:[:[

Majsan, jag har suuuuupermycket att göra här, du håller väl planet om jag blir lite försenad?! :?:?:?

• viktualia

Heja Telestubben - Majsan får fladdra lite med ögonfransarna framför piloten så hinner du nog!

Det visar sig om jag hinner.. fastnade i telefon på ARBETSTID.. baaaaaaa och nu ligger jag ännu mer EFTER... skulle gissa att jag ligger 2 veckor efter i jobbet just nu.. beror det på för mycket BT-ande - eller?!?!?

• Makens Pela

Träna...??!! går det att äta???!
    Socialt liv?? Ska man umgås med sina vänner, varför tror ni jag hänger här på BT för?

Nej skämt åsido så har träningen legat ner sen ett par år tillbaka, mest slöhet faktiskt men jag hade tänkt att pröva på pilates ikväll men eftersom det tydligen är en tripp till Gävle som gäller så var det inte svårt att välja...

Det sociala livet är väl på helgen, om vi orkar d v s. Men jag/vi brukar samla ihop vännerna varannan månad sisodär för att få en uppdatering och vara riktigt riktigt sociala när vi känner att gått lite för långt mellan varven.

Pom pom pom

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3