• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

det stavas: inspirerad

japp.. jag älskar korrläsning!!

och BUUUUU men jag får nog jobba en timme till BLÄRK!

• Jamsan

vad tråkigt det är att arbeta på riktigt, man hänger ju inte alls med i snacket här på BT

I fortsättning kan jag nog bara slinka in när det vankas snusk, DET hinner jag alltid med

Pitt och pung
    Lejonkung

• viktualia

Majsan.. hm... besvärligt att jobba på riktigt.. det gör jag ibland också.. tex när man sitter i sammanträde med knasbollar.... isch!

• MuffinsTönt

Aha! Tack vickan. Det ser konstig ut men jag kunde inte se vad som var fel. Korr läser du alla inlägg eller? Ofta så skriver jag som en kratta. Både på stavning och grammatiken. *skäms*

Men ni förstår vad jag skriver, det är det viktigaste! :D

• viktualia

Muffins.. jaaa jag ser alla fel..men jag skriver nog fel ibland själv också.. ibland är jag för ivrig helt enkelt.. hi hi hi

Måste jobba en timme till men roar mig med www.escradio.com/ !!!

• MuffinsTönt

Ojojoj! får korr läsa mina inlägg i framtiden. :D

På tal om korr. Vet du hur man gör för att få sin uppsats korr läs av nån? Tänker på min examensarbete. *ryser*

Ha det gött tjejer!!!
    Nu skuttar jag till grabben och träningen.
    :p på er!!

• Telemarkgrrl

Tjoho och tjohej!

Nu är jag hemma efter en lååååååång dag som började med att jag vaknade på perrongen på Gävles järnvägsstation! :o:o

Just nu är jag så hungrig att jag ser i syner och om inte maken kommer hem med min chicken tikka sizzlar snart så vet jag inte var jag ska ta vägen. När jag har ätit så ska jag artonhundra sidor att läsa igen. :)

:p:p:p:p

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Jag fastnade i filtret!? Det enda som jag kan tänka mig att dom reagerade på var att jag skrev "s ä t t a på"?!? :o:?:o

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3