• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

majsan
    Vin begäret börjar faktiskt bedarra och bli hanterbart. Första helgen ville jag ha vin hela tiden. Men nu när jag så smått börjar känna och inse att jag är gravid så är det borta.
    Visst jag skulle ju gäääärna ta en flaska vin om jag fick...men det ä'r under kontroll.
    Snälla drick en öl åt mig

vickis: vas skumt!

jag hade betalt mellan 13-15000 till csn men mitt lån hade minskat med över 10000. vad skumt att det är så olika.

Fast det är klart om du har ett stort lån så betalar du ju så klart mer i ränta än vad jag gör....
    det är vel förklaringen antar jag.

• Jamsan

Dans i trosor
    Ja det låter härligt!!! FAN det var längesen jag fick till det nu..... måste hem och dra på mig raffsetet ikväll tror jag

• Sister of the Night

Syltis

Glöm inte att dansa lite också ;)

• nu är jag fruL

nu började det snöa här

• Sister of the Night

Frullan

Snö = usch.
    Var är våren...?

• nu är jag fruL

jag tycker också att det är för sent med vinter nu. Vinter ska det vara i december och januari. den ska inte börja nu och vara kvar i en evighet som förra året.
    näe då kan jag skippa vintern.

fast jag åker ju ifrån den snart ändå

• viktualia

Sis - japp jag är vädur.
    och jag har gillat schlager sedan jag såg den svenska uttagningen 1986..he he he.. Kan nog nästan alla låtarna från det året utantill fortfarande...

Majsan - min skuld är på över 300 papp. Alltså betalar jag mängder i ränta och alltså blir det så liten minskning. Och jepp, jag har månatligt autogiro - me like!

FruLlis - bra att du sa till.... undrar om jag kommer hem på vettigt sätt då... Bodalsbacken spökar ständigt vid snöfall...

• Jamsan

Frullis, ska jag bara dricka EN öl åt dig?! Jag kan dricka en pava vin också om du vill så suuuuugen är jag efter denna hårt arbetande vecka!

Jag måste nog hålla med Vickan, schlager är härligt efter några öl innanför västen

• viktualia

Majsan... jag vill också dricka alkohol. helst NUUUUUUUUUUUUUU men till helgen ska vi till svärisarna så då blir det torrlagt... hm..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3