• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

ha ha.. akta dig.. längre ner på den där wikipediasidan finns länkar till you tube och de fullständigt sanslösa videoinslagen.. shit.. den där färgkastningen var värre än vad jag mindes den..

• Sister of the Night

"Clabbe"... :D :D :D
    Mitt minne är ganska bra men inte alltid, fniss!
    Monica Törnell ju! Tänk att jag kunde glömma... *skakar på sitt tanthuvud*

Youtube blev jag ganska nyligen bekant med här i tråden faktiskt, och jag instämmer helt ifall någon får för sig att påstå att man blir fast där :D

*måste ta en titt på den fåniga färgkastarscenen.... hahahahahaaa*

• Sister of the Night

*tittar in igen*

Ah, Lenas röst är lika bra i klippet från -86 som idag. Vilken fantastisk röstkapacitet den kvinnan har! :o

Men _vad hade hon påååååå sig_?!?!?! *brölar av skratt i soffan :D :D :D :D :D :D :D*

• viktualia

*fnittrar förtjust*

rolig grej att titta på.. men jag sitter ju inte hemma i soffan - utan på jobbet och förväntas vara alert och flitig... hm....

• Oms

ååååh!! maken jobbar sent på fredag och vi har helt missat det... det ju All Stars matchen då! dvs de bästa basket spelarna uppdelade i 2 lag samt massor m tävlingar, uppträdandne etc... Det e ju såååå kul att gå på såna matcher sån otrolig stämning!

jag kan väl inte gå själv på matchen? känns ju lite lagom knäppt:)

ska jobba vidare nu...

• viktualia

Omsan.. näee det var ju lite snurrigt... och maken kan inte byta bort den jobbtiden förstås?!? klurigt klurigt!

• MuffinsTönt

Hej!
    Kollar på Lena Ph från -86. Vilken frisyr! :D:D

Jag är Oxe. Har du några kloka råd till mig? :?

Vickan, jag lider med dig. Jag är också så där frustrerad som dig nu. Inget om "karriären" utan mer familjen o så. Livet är krångligt. Helt enkelt!

Nu ska jag supa. Ciao babes!!

• nu är jag fruL

hallå varför igonrerar alla min fråga om omsan har fått svar från BT???????

• viktualia

FruLlis - Omsan har inte flaggat för något svar, så det har nog inte kommit något än!

Muffins - japp livet är krångligt... och det får man väl lära sig leva med.. på något intressant sätt...

AVIS! Jag vill också supa - men du?!?!? Skulle inte du skriva tenta imorgon.. eller har vi glömt att pompoma för dig idag?!??????? snurr snurr

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3