• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

somnade ni?? det gjorde jag... illa...

måste ju jobba fast det är fredag och allt...

• Makens Pela

*Gääääsp* tack Vickan att du väckte mig. Tog nog för många klunkar av karsken. Blev helt slut...Å titta på klockan, ½ timme kvar innan hemgång..skönt.

Sen är FREDAG på riktigt!!!!!

• Snart så....

Buuuu för kunder som drar igång STORA projekt på fredag efter lunch!!!
    Behövde bara få gnälla liiiite....
    FAst kommer affären in så kan jag gott gå på mammaledighet med VÄLDIGT gott samvete :D :D

• viktualia

Vichy Noouveau mango/papaya, en bagel och en hårdmacka - jag SKAAAAAAAAAAAA klara det = jobba...

• Jamsan

Fy, så här osocial tror jag aldrig jag har varit på en fest Har jobbat som en tok idag för att det inte ska bli sura miner när jag är borta hela nästa vecka!

Alla kära trådisar! Nu drar jag till Frissan och sen ÖL VIN och SPRIT-fest

PUSS ALLIHOP och ha en skön helg! Jag tittar väl in en sväng i morgon när jag är bakis och skakis..
    puss

• viktualia

Ha det så skoj Majsan!!!!

Jag försvinner vid 16 snåret och återvänder nog inte förrän på söndag kväll.

• Telemarkgrrl

Okej, tjejer, jag hinner tyvärr inte vara med på er fest (hinner inte ens läsa ikapp). :( För nu ska jag radera allt på min dator och lämna in det till IT-avdelningen. Men ikväll, när alla ni andra har roligare saker än BT för er, så kommer jag tillbaka hit. Om jag har tur så är kanske iallafall Sis här då? :?:?

Puss och kram på er!!! :p:p:p:p

• Makens Pela

Ses alla!
    Nu är det hemgång för mig!

Kram ha en underbar helg!

• viktualia

Men piiiiiiiip nån kvar? Omsan och Snartis - ni har väl inte dragit?!? Och Muffins - var är du?

• Oms

jag jobbar...har sååå mkt att göra och idag fick vi meddelande om våra nya gruppchefer och nästa vecka lovades det att vi ska få våra plceraingar och sen gruppens roll på avdelningen,s en pratar vi våningsflytt osv osv... STORT det här

iaf så behöver jag jobba på här för att det ska se ngt sånär juste ut:)

ska jobba sent så jag kikar in lite senare,

det blev fför mkt vin álà malta för mig *hick* så jag tar det lugnt i en timme priten...:)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3