• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

skålar tillbaka till muffinsen o vinkar ett sent hej till delar av dagskiftet:)

sjävl jobbar jag eftermiddagsskift idag så jag blir ngn timme till eller två...

e såååå duktig idag så jag ger mig själv en skål faktiskt! skål Omsan!

• MuffinsTönt

Ahhh! Va är ni? tråkmånsar!

• Oms

Nä nu ger jag upp för idag! nu går jag hem!

kanske kikar in ikväll en sväng - men just nu längtar jag efter middag och ett varm bad:)

tjingeling

• Sister of the Night

*pustar ut efter ett vilt kappläsande*

Typiskt att jag missat både partajet OCH nostalgisnacket om musik a lá 90 !!

Dr Albans "No coke" var ju så braaaaa :) *ler och minns*
    Och "Mr Vein"!!! :o :o :o Vilka grejer.

Sen kan jag inte riktigt påstå att jag delar Vicks avsky för "Boten Anna" - hallå, den e ju bra ju...? :o :D :o

"Wampires lounge" - hm.... tycker nog att "Wampires nest" lät trevligare :D
    MMMMMMMmooooaaaahahahahahahhahaaa...!

Muffins semmelorgier låter inte dumma alls *säger Sister som just fått en semla levererad till soffan av sambon*

Nu ska jag äta semla här :D :D :D
    Vi hörs :) ;) :)

• MuffinsTönt

Sis
    Lyckost dig!
    Min grabb har lovat att vi ska äta semla under festivalen. :p

Typisk att vi ska missa såna viktiga saker.

• Telemarkgrrl

Åh vad duktigt ni har skrivit idag tjejer! Verkligen synd att jag inte hängde med på ert fest-, musik- och semmelsnack. Det var en helt crazy dag idag, men nu har jag iallafall slutat på mitt gamla jobb. Det var jättesorgligt att säga hej då till alla och dom var så snälla och gav mig en massa presenter och fina komplimanger. :(

Och nu är jag ensam hemma eftersom maken fortfarande är på tjänsteresa. Dom första två dagarna var det ganska skönt att vara ensam men nu börjar jag sakna min lilla gubbe. :(

• Oms

hej Tubbies! har saknat dig när vi hade vårt fredagparty här idag - helt plötsligt började vi alla jobba! :o vi hade behövt dig då!

sitter oxå här o väntar på min man, fast han kommer väl om 30 min eller så, han har bara varit på jobbet och har stängningen idag.

o inte blev det ngt bad heller fastän jag egentligen vill, haha nä jag har tittat på tvn och pratat i tfn och helt plötsligt kändes det lite för sent för att lägga sig i badet - tror jag tar det imorn kväll istället:)

• Telemarkgrrl

Hahahaaaaaaa, är kl 21.40 för SENT för ett bad, Oms?! Men att ha sex mitt i natten är helt okej? :D:D:D:D

• Telemarkgrrl

Oooo, vad jag vill ha ett bad. Och en karl. Och ett glas vin. Och en påse ostbågar. Men jag har inget av det. Buhuhuuuuu...

• Oms

jag visste väl att du skulle kommentera det, haha. vad jag menar att när jag tar ett bad så e det m pedikyr o manikyr o ansiktsmask o hårinpckaning etc etc allt tar ca 2 timmar och maken e ju på väg hem nu och inte sen, han ska upp tidigt imorn o spela basket så när jag e klar har han somnat och risken e stor att jag har piggnat till då o får sitta uppe själv och såå kul tycker jag inte att det e :(

då e det bättre att bada imorgon kväll inte sååå sent istället.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3