• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

snyft.. ingen som skriver onödiga meddelanden här... snyft.....

..... måste jag jobba då eller?!?

• Oms

men tjejer vad mkt vi måste jobba nu - för nu e det ignen som skriver här!

jag hade värsta kriget m dotra igår och var helt slut, idag e allt bra igen men då ska jag jobba sent istället - vilket iofs är kul men jag e redan rätt så trött.

Zozo - kul o se dig! och vad skoj m lgh - nu e det bara jobb kvar! och nej - precis som Vickan sa har jag inte hört ngt ifrån BT... får väl acceptera att de inte priorietar sina medlemmar.

aproppå vänner - ja om ni visst vad mkt mer ni vet vad som pågår i mitt liv än vad mina vänner gör... hinner inte med dem alls, träffas spontant e uteslutet utan det blir div födelsedagar. nästa vänträff blir om ca 1 vecka då jag ska anlita en väninna till att vara chaufför för storhandling, men sen dröjer det nog till dotterns födelsedag igen:)

• viktualia

Oms - trevligt att du skrev några rader!

Vad gäller polare så träffar jag några av mina föreningskompisar som jag i olika konstellationer kommer träffa de två kommande helgerna...

Annars är det klent på "träffa kompis-fronten"... förutom en lagom hemlig after work nu på onsdag...

• MuffinsTönt

Oj!
    Jag råkade somna :o Då menar jag verkligen det. Jag blev så less och gick hem för att vila. Sov i 3 timmar iställlet. Jaha! Nu är jag piig och omotiverad istället. :D

• Oms

själv jobbar jag ff, blir kvar i ngn timma till och jag lovar att magen kurrar som f-n men jag har värsta flytet så det e bara o gilal läget:)

• Telemarkgrrl

Hola bambinas eller vad det nu heter på utrikiska!

Är nu hemma efter första dagen på nya jobbet. Det gick bra men jag har ingen aning om vem jag har hälsat på och inte, vem som jobbar med vad och vad jag själv ska göra. Total förvirring.

Sis - jag kallar dom där tutorna för krulltutor. Nenne sa det nån gång och jag tyckte att det var så kul så hädanefter heter dom krulltutor. :)

Zozo - heeeeeej!! Vad kul att ni har hittat lägenhet i Lux! Berätta lite mer, ligger den inne i stan, hur stor osv?

Pellis - uuuuuurk för att komma tre timmar för sent till jobbet. Om nu folk måste ta livet av sig så kan dom väl göra det så att det inte drabbar en massa andra. :(

Vickan - såg du efterlysningen på dig??

Oms - jobba inte ihjäl dig! :):)

Muffins - åh ditt lilla lyllos, hur KAN du se ut som ett streck när du äter semlor till frulle??! :D:D

Nu är maken klar med maten!

:p:p:p:p

• Oms

snygg summerup Tubbies:)

förstår den totala förvirringen - det brukar var så på nya jobb - men jag tror att du är perfekt för rollen så ge det ngn vecka så kommer du ha full koll:)

• MuffinsTönt

Hejsan Tele! Va spännade med nytt jobb.
    Inte så konstigt du är borta så mkt nu förtiden. Men den där semlehistorien var förra torsdan. Jag har gått över till ngt annat nu. :D

• viktualia

Telestubben - japp jag såg efterlysningen om det var den som handlade om min klänning. *hoppas att hon vill köpa den*

Snurrigt med nytt jobb - heja heja heja!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3