• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Muffins - det var gulligt!

Själv placerade jag en tandborste hemma hos maken efter vår första riktiga helg tillsammans....

• Telemarkgrrl

Åh, min man köpte också en tandborste till i mig i present för att jag skulle ha hemma hos honom. Sååååå gulligt. :)

• MuffinsTönt

Hahaha! Finns dessa människor på riktigt? Då ska jag verkligen INTE klaga på min grabb. :p

• MuffinsTönt

Hmm... jag vet inte om jag skulle tycka om en tandborste i present. Jag tror faktiskt att han tänkte köpa en ladyshave eller en eltandborste i julklapp. Men jag hotade att gråta om han gjorde det. :D Ibland måste man poängtera saker o ting.

• Telemarkgrrl

Fniss, jo då, dom finns på riktigt. Min kära make skulle ha kunnat göra nästan vad som helst av det som står på den där sidan. :D

Nu ska jag gå och sätta mig lite i soffan. Får se om jag kan titta in här nåt imorgon. Dels så verkar jag ha hamnat på ett skitseriöst företag där folk bara sitter och jobbar hela dagarna :o och dels har jag hamnat så illa till att alla går förbi hela tiden och ser min skärm. :(:(

Puss puss på er!

• viktualia

Muffins - du missade nog poängen. Tandborste var en present väldigt TIDIGT i förhållandet som visade på att det var han och jag på riktigt, att jag skulle komma tillbaka dit så ofta att det var smidigt att ha egen tandborste där....

...inte som nån födelsedag eller julklapp eller så

• MuffinsTönt

Aha! Då fatta jag. Vi hade ingen tandborste som symbol. Då det kändes seriöst var när han städade ur sin bokhylla så att jag kan ha plats med mina kläder o så.

Om vi ska ha en symbolisk grej måste det nog vara Baileys flaskan. Han köpte den så att jag kan komma förbi o ta ett glas när jag vill utan att behöva gå ut. :D

• Sister of the Night

Tack alla söta för pompommandet! :)
    Har noggrant läst varenda bokstav i varenda litet "pom" och myst över dem! *nickar* :) :) :)

"Krulltutor"?
    Självklart! :o De ser ju faktiskt UT att heta krulltutor! :D :D :D

Förresten tjejer, stämmer det att man säger nåt i stil med "krull-A" om @ i Norge?
    Eller är det bara ytterligare en av alla "guleböj och kempetorsk"-historier..?

Hann se att ni diskuterat namn och smeknamn också!
    Jotack,där finns ju en del att diskutera, ja... *skratt*
    Men för att hålla det i det lilla formatet; det är kul med namn... ;) :D :D :D

• Sister of the Night

*funderar ett slag*

"A-krull" kanske det var

• Makens Pela

God morgon alla!

Hoppas alla mår bra trots kylan som invaderat landet. Brrr, men nu bor vi ju i Sverige så då ska det ju varakallt på vintern!

Ses under dagen hoppas jag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3