• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

orkar inte läsa hela artikeln. Men vad ska arvsfonden göra med dem pengarna?

• Sister of the Night

Vilken summa!

Men vad taskigt för systern, hade de bara omakat sig att adoptera henne så hade ju hon haft rätt till slantarna.

Vad gör arvsfonden med alla pengar förresten?

• viktualia

Muffins

Lektion i svensk samhällsliv del 478:

Allmänna arvsfonden är det ställe där alla pengar hamnar från folk som inte har några arvingar.

Allmänna arvsfonden delar sedan ut pengar till verksamheter som har med barn, ungdomar och personer med funktionshinder att göra. www.arvsfonden.se

Men det coola var ju att en gammal gubbe hade en förmögenhet på 68 mille!!! Facinerande!!!!

• MuffinsTönt

Tack Vickan!
    Honom borde man göra en Anna Nicole-variant av. :D

68 mille - WoW!!

Får säga det till grabben. Ha det som mål.

• Sister of the Night

Tack för infon, Vicks! :)

• viktualia

gääääääsp... en halvtimme kvar... ORKA jobba.. baaa jag är en dålig anställd som bara halvsover.. eller njaaa jag håller ju alla tidsramar.. men men...

• MuffinsTönt

Åhh!
    Jag hängde lite i liftkort tråden. Där snackade vi om tatueringar. Jag har alltid velat ha en men är alldeles för feg. :?

www.cocktailmaking.co.uk/butterflytattoo/images.shtml

Tredje bilden uppifrån räknat på gallery 1 (belonging to Kathryn Schoon).
    Och 6e bilden nerifrån räknat på gallery 3 (Contribution from Angelia Harding).

Båda två bilderna föerställer en fjäril.

• MuffinsTönt

Dags att plocka ihop o springa till träningen. Ha det gött girls!!! :p

• Oms

sådär ja, nu har jag haft möte m chefen...

och jag hamnade i en helt annan grupp en vad jag trodde! är inte förtjust i chefen där (vi sitter dessutom vägg i vägg...attans!) han e rolig men mkt mkt speciell. en konstnärstyp som kommer 8 varje morogn och går hem sist av alla. han har är en av de mest kompetenta på avd, varit chef i ca 20 år och är inte mkt för att "pluttinutta" personalen. han anser att alla ska kunna lika mkt som han så jag har en hel del att leva upp till märker jag.

min chef sa att omngn ska till dne gruppen så e det jag - jag e kunnig, mkt positiv, lugn och antar gäran nya utmaningar - perfekt för den gruppen...jasså?

tidigare har vi kallat gruppen för PRO gruppen då avdelningens dinosaurier har suttit o grottat i riktigt gamla skador i den gruppen...såna vill inte jag ha, de e såååå komplicerade. fast jag kanske inte får det heller, har lite arbuppgifter som jag ska jobba av, sk runoff, så om några år DÅ vet jag som först om jag får de värsta bjässarna eller ej.

jaja, säger inte er såmkt försås, ville bara skriva av mig lite.

spännande m ny gruppkonstellation dock, förutom gamlignarna har jag en av mina absoluta favoriter i den gruppen nu så det här blir nog bra!

nu ska jag jobba igen:)

• Telemarkgrrl

Men du Oms, jag tycker att det låter bra! Kanske inte det där med att den kallas för PRO-gruppen men att chefen inte är en pluttinuttchef och att du har en av dina favvisar i gruppen. Och jag är helt övertygad om att du är PERFEKT för jobbet om det behövs någon som gillar utmaningar, det är ju du i ett nötskal Omsan!! Det där kommer nog att bli bra!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3