sådär ja, nu har jag haft möte m chefen...
och jag hamnade i en helt annan grupp en vad jag trodde! är inte förtjust i chefen där (vi sitter dessutom vägg i vägg...attans!) han e rolig men mkt mkt speciell. en konstnärstyp som kommer 8 varje morogn och går hem sist av alla. han har är en av de mest kompetenta på avd, varit chef i ca 20 år och är inte mkt för att "pluttinutta" personalen. han anser att alla ska kunna lika mkt som han så jag har en hel del att leva upp till märker jag.
min chef sa att omngn ska till dne gruppen så e det jag - jag e kunnig, mkt positiv, lugn och antar gäran nya utmaningar - perfekt för den gruppen...jasså?
tidigare har vi kallat gruppen för PRO gruppen då avdelningens dinosaurier har suttit o grottat i riktigt gamla skador i den gruppen...såna vill inte jag ha, de e såååå komplicerade. fast jag kanske inte får det heller, har lite arbuppgifter som jag ska jobba av, sk runoff, så om några år DÅ vet jag som först om jag får de värsta bjässarna eller ej.
jaja, säger inte er såmkt försås, ville bara skriva av mig lite.
spännande m ny gruppkonstellation dock, förutom gamlignarna har jag en av mina absoluta favoriter i den gruppen nu så det här blir nog bra!
nu ska jag jobba igen:)