• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - det är mycket här i världen som är obegripligt.... och jag kan inte fatta vad man ska med djur till - de bara krånglar till livet för folk, är oberäkneliga och konstiga - näpp.... inga djur för mig tack!

(är dessutom allergisk.. )

• Sister of the Night

*yoghurt *tangentrövar*

• Sister of the Night

Vicks
    Hahahahahaha!!!! :D :D :D Det var EXAKT vad jag tyckte om småbarn för ett antal år sedan! :D :D :D

• viktualia

Sis - magkrånglet har jag ställt en hobbydiagnos på www.vardguiden.se/Article.asp
    Irriterad tarm heter det...

- *asgarv* jaaa det går nog att överföra på småbarn.. med skillnaden att barn växer upp och kan ta ha hand om sig själv (de flesta i alla fall) medan husdjurens beroende är konstant...

• Sister of the Night

*Sister ler ett curlingmammasmajl*

Jaaa.... *myser* mammas lilla gris ska inte flytta någonstans *myser lite till :D

Ska kolla länken senare. :) Nu härjar min käre sambo tillika fästman om att han vill handla mat (det där Sisinte orkade tidigare ni vet. *slö är hon också* :D* så nu måste jag logga ut lite...

Tjingtjing så länge!

• Telemarkgrrl

Och jag älskar djur!! Har mycket lättare att tycka synd om djur än om människor.

Sis, det FINNS faktiskt pygméigelkottar från Afrika som man kan ha som husdjur. Dom är så små och söta att man bara vill äta upp dom! Äääääh, nä, inte äta upp dom, det menar jag ju inte. :)

• Sister of the Night

Hann se det där* :o

Tellis - that makes 2 of us! ;) :) *inringad, snart?* :D

Ååååh, små sööööta gulliga, pluttiga... *logga ut var det ju!!*

Tjing!:)

• Sister of the Night

*hejdar sig*

alltså - jag ömmar för djur. Men även för människor. Ett hjärta rymmer så mycket... ;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3