• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Så jag har inte kommit till den sida ni är på än, vill säga. Så om jag svarar underligheter som ni inte hajjar sammanhanget av, så backa X sidor... ;) :D

• Sister of the Night

Oms

Haha, jag kom också att tänka på en finsk fras jag hört - som också inkluderar just "blåbär"!! :o :o :o
    (Fast de där ser mera ut som rosa lingon, hihi! :D)

Spooky.
    Ssssssssssoooooouuuulmaaaaaaateeee.... ;) :)

• Sister of the Night

Förresten, ni verkar vara ena jäkla språkbegåvningar, hela bunten! *avis. Mutter mutter*

• Sister of the Night

Oms

Vad är det för jäkla farsa!?!?!?!?!

• Sister of the Night

NU är jag ikapp! :D
    *skiner*

• Sister of the Night

frulLis

Två små gentlemän alltså

Så underbart för dig! Också! :D :)
    Små tassar att pussa på... *Sister purrar lyriskt med ett brett kattaktigt smajl över ansiktet*

• MuffinsTönt

Hej Sis!
    Har du ätit ngt kinesisk på sistone? ;):D
    Jäkla höft säger jag. Det konstigaste är jag har ont på höger sida. Men jag ramlade på VÄNSTER sida. :o Kan knappt lyfta på högra knän. Och den där numret som Vickan gav mig var upptaget hela tiden. :o Om det är så imorrn får jag nog släpa mig till akuten. Trevligt ställe att hänga en torsdag. Lagom till helg. *suuck*

Min grabb undrade om jag hade slagit i huvet också när jag började snacka o tatueringar. jag som är sååå himla feg. :?

• Sister of the Night

Tjena Muffin :)

Var du tvungen att fråga JUST DET?? :o
    jag som är så jäkla hungrig... *för lat för att gå ut i köket och veva ihop nåt*

Nä. No Chinafood for long.

Men du, det kanske inte är så konstigt. Jag har hört att man "kompenserar" -omedvetet- när man är öm någonstans. Så om du trillat och slagit i på ena sidan, så kommer du utan att tänka på det spänna dig mer i andra sidan - allt för att underlätta för den ömmande sidan.
    Det underbara med detta är att man får ont på TVÅ sidor. Mögel!

Haha, klaga inte så högljutt :D tänk om det verkligen hade varit FREDAGEN du fått spendera där istället? DET vore väl skapligt tråkigt...
    *Omvänd Sister-psykolgi*

• Telemarkgrrl

Heeej småsnuttar!

Usch vad trist det är att jag inte törs hänga lika mycket på BT som vanligt. Hoppas att jag får flytta snart, jag sitter verkligen inget bra till på jobbet, varenda en i hela företaget kan se min skärm. :(:(

Åh Nenne, vad roligt att du har hittat tillbaka till oss! Försvinn inte nu igen! :p:p:p:p

Vi kanske ska prata lite snusk igen så att Majsan hittar tillbaka också?! ;);)

Muffins, det där låter inget bra alls. Hoppas att du kollar upp det imorgon om det inte blir bättre!

Idag är maken iväg och spelar poker. Jag bryr mig inte alls om att han spelar kort om pengar, det är småsummor han spelar för. Men all det tid han lägger ner på det! Gaaaaah, hatar poker, hatar! Om jag hade den snubben (det måste ha varit en snubbe) här som kom på det där spelet så skulle jag vrida nacken av honom. :[:[:[

Äh, förlåt, jag är bara sur för att jag har sockerabstinens. Jag är så godissugen att jag känner mig gråtfärdig. :(:(:(

• Sister of the Night

tellis

och tack vare den där Muffins så har jag Kinamatsabstinens som inte är av denna världen!!!!! :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3