• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Hallojsan bruttor

Ja som ni märkt har jag försvunnit lite, detta beror på att jag denna vecka börjat på nya jobbet, alltså jag går med den gamla tjejen och hon visar allt och så.. och då är det ju inte så lät att harkla sig lite och ehhummmm kan vi ta en titt på BT en sväng fast jag hemskt gärna skulle vilja!!!
    Men som sagt det är ett galet tempo där! speciellt med allt årsredovisningar som skall upprättas HJÄÄÄÄLP

Annars har jag varit sjuk i ett par dagar, väldigt hemskt, eftersom man gärna vill göra ett gott och piggt intryck på nya jobbet, så jag har levt på fasliga mängder alvedon, så nu håller magen på att krevera

Jag har inte läst ikapp så mycket, mest noterat att ni alla är kvar här och att zozo är back in business!

och att alla andra mår bra?! Är det nåt roligt jag missat, eller är det nån som har nåt projekt på gång, förutom alla gravisar och utlandsresenärer, ni är såna lyckostar Frullan och Nenne ni åker väl snart va?! men jessie, visst skulle du åka först nästa höst... och hur mår du nu förresten!??????

Tellis! Noterade att du inte sitter bra till på nya jobbet för att hänga på BT, vilket skitställe haha nej men hur känns det för dig?! är det roligt, snälla människor, givande arbetsuppgifter etc etc!

Vickan då?! Hur går det med jobbsök? Är du fortfarande seg och uttråkad på jobbet.. Jag hejar på dig gumman!

Sis- du sköter kvällspassen bra fortfarande noterade jag! Du är ju en riktig störtböna (säger man så förresten)

Igår fyllde jag år förresten! hihi.. Fick frukost på säng och en härlig middag när jag kom hem myyyyysigt men lugnt!!!

Nu tänkte jag poppa lite popcorn och krypa ner framför en tjejfilm när ändå sambon är borta.

PUSS till er alla! SAKNAR ER!!!!!
    och nej tellis jag har inte blivit mindre BT-beroende men tiden har inte räckt till.....
    men lite snusk kan nog locka fram mig lite oftare

PUSSSSSSS på PITTEN... eller förresten ni har ju ingen pitt... och jag vill ju inte pussa er mellan.....

PUSS PÅ MUNNEN OCH KINDEN

• MuffinsTönt

Hej Majsan!!! (Skulle skriva Janne :o Men är väl borta för alltid antar jag)

GRATTIIIIIISSSSS!!!!!!! *födelsedagskram i efterskott till Majsan*

Det gäller att visa ett bra intryck sen kan man slöa hyfsat mkt. :D

Had et sååå mysigt och krya på dig.
    :p

• Jamsan

Tack musen

ja Janne är plötsligt försvunnen och utbytt av en viss Charles von blablabla, vet inte vart han kom ifrån, men jag gillar honom inte

Jag hoppas att jag i framtiden kan titta in på BT nån gång på jobbet iaf... men inte än på ett tag tyvärr

Ha en mysig kväll! Nu ska jag äta popcorn och kolla Helenes sju små underverk..
    Kramis

• Telemarkgrrl

Ååååh Majsan vad roligt att du hör av dig!! Jag tänkte väl att lite antydningar om knottror och hole-in-one 18 gånger skulle få fram dig ur din lilla håla! :o:o:o

• Telemarkgrrl

Ang mitt nya jobb: det verkar vara jättetrevliga människor och det är kanonfina lokaler och det känns sååååååå bra att spatsera hem på kvällen och titta i skyltfönster! :):) Den enda lilla nackdelen är att jag sitter så uselt till och att alla JOBBAR så mycket! Dom är trevliga men det är inget fniss och skitprat så som jag är van vid. :(:o:(:o

• Jamsan

Japp Tellis, det stämmer! Det var helt klart att köra 18 ggr i samma hål som ledde mig tillbaka

Seeeee, nu kan jag inte slita mig.... jag som skulle kolla på film ju..

Tellis, trivs du på nya jobbet?!

• Telemarkgrrl

Nu ska jag gå och se om min make är intresserad av lite hole-in-one-praktik. ;);)

Puss och gonatt!!

• Jamsan

Lycka till tellis

Vi ses snart igen!

• MuffinsTönt

Åhh! Jag vill oxå ha lite hole in one. *suuur* Men musen är lite urform. :o

Hallå ni andra! Var är ni? *vinkar*
    Är det bara jag som sitter ensam här? *snyft*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3