Hallojsan bruttor
Ja som ni märkt har jag försvunnit lite, detta beror på att jag denna vecka börjat på nya jobbet, alltså jag går med den gamla tjejen och hon visar allt och så.. och då är det ju inte så lät att harkla sig lite och ehhummmm kan vi ta en titt på BT en sväng
fast jag hemskt gärna skulle vilja!!!
Men som sagt det är ett galet tempo där! speciellt med allt årsredovisningar som skall upprättas HJÄÄÄÄLP
Annars har jag varit sjuk i ett par dagar, väldigt hemskt, eftersom man gärna vill göra ett gott och piggt intryck på nya jobbet, så jag har levt på fasliga mängder alvedon, så nu håller magen på att krevera
Jag har inte läst ikapp så mycket, mest noterat att ni alla är kvar här och att zozo är back in business!
och att alla andra mår bra?! Är det nåt roligt jag missat, eller är det nån som har nåt projekt på gång, förutom alla gravisar och utlandsresenärer, ni är såna lyckostar
Frullan och Nenne ni åker väl snart va?! men jessie, visst skulle du åka först nästa höst... och hur mår du nu förresten!??????
Tellis! Noterade att du inte sitter bra till på nya jobbet för att hänga på BT, vilket skitställe
haha nej men hur känns det för dig?! är det roligt, snälla människor, givande arbetsuppgifter etc etc!
Vickan då?! Hur går det med jobbsök? Är du fortfarande seg och uttråkad på jobbet.. Jag hejar på dig gumman!
Sis- du sköter kvällspassen bra fortfarande noterade jag! Du är ju en riktig störtböna
(säger man så förresten)
Igår fyllde jag år förresten! hihi.. Fick frukost på säng och en härlig middag när jag kom hem
myyyyysigt men lugnt!!!
Nu tänkte jag poppa lite popcorn och krypa ner framför en tjejfilm när ändå sambon är borta.
PUSS till er alla! SAKNAR ER!!!!!
och nej tellis jag har inte blivit mindre BT-beroende men tiden har inte räckt till.....
men lite snusk kan nog locka fram mig lite oftare
PUSSSSSSS på PITTEN... eller förresten ni har ju ingen pitt... och jag vill ju inte pussa er mellan.....
PUSS PÅ MUNNEN OCH KINDEN