• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

*lystrar till bakformskaoset*

Nädå, jag är här *efter en bit kvällsmat ;)*

Måste bara gratta Syltis också! :D

GRATTIS!!! :) :) :)
    23/1, är man Fisk då? *nyfiken*

Det där stället låter ju mysigt! Fadst lite synd att det inte är nåt "småtjatter"; det blir ju sååå mycket festligare på såna arbetsplatser ;) :D

Men det lät bra ändå! :)

Sen undrar jag vad "Helenes sju underverk" syftar på...?

• Oms

Men sis - FISK?? 23/1??... *höjer förvånat på ögonbrynet* då är man ju preciiiiis ny i vattumannens tecken ju!

grattis Majsan!! *pompomar lite här i soffan* kul att höra att du lever o mår bra! jag har oxå ändrat på lite arbuppgifter m ny chef, ny placering på jobbet o nya grupper m start måndag - så jag vet inte heller hur mkt BT det blir framöver:(

och jag vet att ni har lämnat ämnet men Golf??? seriöst - vem sjutton kom på o kalla det för en sport? finns det ngt mer tråkigt tidskrävande som dessutom kostar en förmögenhet bara för ett medlemskap! så Sis o tubbies o muffinsmackan - håller m er alla! Golf sucks!

muffins - vad har du gjort m din höft? har du en sängmadrass som är för hård kanske? eller är du sned i ryggen?

jag har precis tittat på en ny serie i 4 delar på 5:an... herregud... ett gäng porrstjärnor som e m i en uttagning till att få göra shakespare (stavning?)teater i London... juryn bestod av medelålders män...ja ni förstår själva... kanal 5 i ett nötskal:)

nä..natti natti

• Sister of the Night

Åhå... Vattumannen! Så det är DÄR den gömmer sig :)
    *När fanken börjar Fisken...? vet ju att den dyker upp i februari!!*

Få se nu - porrstjärnor, medelålders män, uttagning.... hm. Så beige :D

Ska vi starta en "Golf Suger"-förening...? ;) :D

• Makens Pela

God morgon flickor!

Jisses vad ni skriver, det tog en evighet att läsa i kapp ju..

Här har det mest varit jobbmöten de senaste dagarna så abstinensen är total idag!

Gillar också djur men både jag och mannen är allergiska så det blir tyvärr inga såna saker hos oss. Även om jag brukar ta mig till vänner med som har ludna saker för att gosa ibland...och på köpet blir jag "blind" och snuvig.

Golf, bläää. Men faktiskt, det finns vintergolf hur kul det nu kan vara...men tala inte om det för era gubbs om det är så att ni vill att dom ska vara hemma under vintern iallafall.

www.arvidsjaur.se/sve/gielas/vintergolf.asp

Grattis Majsan! Härligt med frukost på sängen

Trist att du har så ont Muffins, se till att kolla upp det om det inte blir bättre.

Grattis Oms, självklart hamnade du i rätt grupp eftersom du är så bra!

• Makens Pela

Förrsten så kan jag också en hel del ord på finska, hela meningar faktiskt..men dom är INTE rumsrena alls och går inte att använda i möblerade rum...*S*
    Gick i en klass i grundskolan där hälften var finnar med finska som hemspråk och var det något man lärde sig så var det fula ord på finska....

• Telemarkgrrl

Ooooooooh men jag är ju så korkad så att det är pinsamt, jag glömde ju att säga GRATTISGRATTIS i efterskott till vår egen lilla vattuman!! (Jag visste väl att det dolde sig en man bakom den där hotta babelooken, Majsan!;))

Jo, Sis, visst är det lite tråkigt att det inte finns någon babbelkultur här på nya stället men dom verkar bra ändå. Dom är ju trevliga vid luncher och fikor, och det är kanske är bra att man får jobba i fred. :o:)

Imorgon är det fredag!! Tjooohooo! :):):)

• MuffinsTönt

Gomorrn!
    Oms
    har du missat mitt fina uppvisning? Jag halkade och ramlade på ändan på väg till lunch i tisdags. :D
    Nu har jag ont på andra sidan höften. Men det har blivit bättre. Kan lyfta på den igen. Men det gör lite ont fortfarande.

Annars har det vart en lugn dag igår. Gick o sov hyfsat tidigt. :D
    Muffin börjar bli tant! :o

ha det ögtt brudar och jobba på HÄR! :D

• Oms

men muffinsen! den har jag ju helt missat *tänker tillbaka men kan inte lokalisera sidnummer och händelse - utredare - JAG? haha*

Föresten! ett stort tack för all uppmuntran o grattis osv i samband m att jag nu byter grupp! ni e för goa här inne!!

jag tror som ni att det säkert kommer att gå bra, är bara lite ovan m det nya upplägget. på måndag har vi avdmöte då alla grupper ska vara klara och deras inrikting ska presenteras på ett mer preciserat sätt. ska bli riktigt intressant för alla är inte placerad i grupper ännu och vi är många som spekulerar om vart de hamnar:)

idag ska jag jobba men inte sent. har ont i huvudet o e trött efter en låååång natt m maken ;):o På em har jag hälsoprofilsbedömning. Man ska kolla blodtryck, kondition, vikt etc samt diskuterar stress på jobb o hemma etc etc. en del av mitt företags friskvårdsprogram...

jag gillar inte inte det här iår. förra året var jag smalare och allt var super typ, idag e jag tyngre och har usel kondis och jag gillar inte att bli påmind om det och sen hamna i ngn riskgrupp för åtgärd, även om det behövs...hmm, blandade känslor

dottern har gymnastik i kväll så jag ska inte gå hem senare än 16.30.

• MuffinsTönt

Oms
    Då har du missat ett gott skratt! Näää.... såå kul var det inte. ;):?

• viktualia

Sent godmorgon till alla!

Jobbar som en gnu och nu är det strax fika så jag tog mig en BT-snabbis först!

FruLlis - onsdag blir bra! Noterat i almanackan!

Majsan - grattis i efterskott!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3