men muffinsen! den har jag ju helt missat *tänker tillbaka men kan inte lokalisera sidnummer och händelse - utredare - JAG? haha*
Föresten! ett stort tack för all uppmuntran o grattis osv i samband m att jag nu byter grupp! ni e för goa här inne!!
jag tror som ni att det säkert kommer att gå bra, är bara lite ovan m det nya upplägget. på måndag har vi avdmöte då alla grupper ska vara klara och deras inrikting ska presenteras på ett mer preciserat sätt. ska bli riktigt intressant för alla är inte placerad i grupper ännu och vi är många som spekulerar om vart de hamnar:)
idag ska jag jobba men inte sent. har ont i huvudet o e trött efter en låååång natt m maken ;):o På em har jag hälsoprofilsbedömning. Man ska kolla blodtryck, kondition, vikt etc samt diskuterar stress på jobb o hemma etc etc. en del av mitt företags friskvårdsprogram...
jag gillar inte inte det här iår. förra året var jag smalare och allt var super typ, idag e jag tyngre och har usel kondis och jag gillar inte att bli påmind om det och sen hamna i ngn riskgrupp för åtgärd, även om det behövs...hmm, blandade känslor
dottern har gymnastik i kväll så jag ska inte gå hem senare än 16.30.