• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Legolas eller Aragon??? men snälal nån det e ju ARAGON som gäller!!! Viggo Mortensen m lite skäggstubb, mörkt hår och sexig blick...*mmmm*

nu till enkät:

* Hur firades ni med er nuvarande för första gången?
    **** hmm, vi var i från varandra både en o två valentines (jag var i gambia o han här var en gång) men tillsammans första gången var ännu en anlednign till att fira hur fantastiska vi är och vilken tur vi har som har varandra typ;)****

* Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt...
    **** E nog för gammal för sån där kommersiell grej, det var väl bra typ, men det e nästan alla dagar m maken***

* Hur skulle en perfekt 14/2 dag se ut?
    **** som en av de andra perfekta dagarna m maken ;)****

* Vilken 14/2 kommer ni ihåg mest?
    **** den m min dotters pappa då han som aldrig gjorde ngt plötsligt bjöd ut mig på middag, fixade barnvakt och en helkväll på stan, mkt ovnalgit och det råkade vara 14/2****

* Om ni fick välja, VEM skulle ni vilja fira den dan med?
    **** Jag väljer självklart min man i alla läger *vågar inte välja ngn annnan typ Johnny Depp eller Will smith el ngn..;);)*

• Oms

Ja hälsoprofiler ÄR kul, man pratar om allt och fyller i massor av formulär och kollar blodtyrk, alkoholvanor, puls, benstomme, sjukdomar ja u name it!

jag vägde mer än vad jag trodde och DET var jobbigt, men jag mår o adnra sidan bra så det kompenserar det hela:)

• viktualia

nu drar jag till stan för att efter panikshopping hinna hem med en tidig buss... är bara sur på allt jobbjox ändå..

• Snart så....

omsan, vad som är normalt enligt dom där testerna är helt sjuka värden.
    Även de smalaste på mitt jobb hade typ 5 kg övervikt, helt sjukt.
    Men det är bra att få göra dem så man får lite koll på kroppen.

V14/15 ahhh är i vecka 11 nu så då är det inte så konstigt att det börjar synas..

• MuffinsTönt

hej tjejer! Pust och stön! Det borde inte finnas tvättdagar.

Förresten. Vad är mums mums? Är det Chokladrutor/kärleksmums?

Oms
    BRAVOOOO!!!!!
    Nu ska du bli jätte hälsosam och super snygg. :D

• Zozo

Aha, här pratas det minsan kakor och snusk, da kommer snusk-fia springande meddetsamma!!

Mumsmums är ju sana där kokosbollar med mousse i ju! inte tyngre varianten av kokosbollar som vi förr kallade negerbullar. Jag tror att mumsmums var ett märke faktiskt.

Bullar heter det ju - inte frallor!

Frullan - käraste alter ego eller delad personlighet.. Du tog orden UR munnen pa mig! Tunnt meshar är det värsta jag vet, sa legolas förstar jag inte vitsen med.. Har aldrig fattat vad man ska ha en söt pojke till när man kan ha en snygg MAN.. dreggel...

• Zozo

Omsan.. OM hälsoprofiler; enligt det berömda BMI mattet är tex Arnold Schwarzenegger klassad som fet... sa vad de egentligen säger är väl tveksamt.

För mig funkar det sa att jag känner av var kroppen mar bra. Min mar bra pa runt 80kg.. vilket är lätt övervikt även för mina 1.78. Jag har en muskelbyggnad som inte är av denna världen och bygger stora muskler snabbt.. och de väger ju ocksa.

• Zozo

Oh enkät! Naja den här är väl rätt enkel att svara pa...

Hur firades ni med er nuvarande för första gången? öh? Första aret missade vi den nog... tror jag... När vi tänker pa det gar vi pa restaurang eller äter mysig middag.

* Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt... Ja de ganger vi gjort nagot har det def varit mysigt - men jag är inte mycket för Valentines och andra arsdagar (arsdag av träff, förlovning, bröllop etc) Vi brukar fira lite dagen vi träffades.. men det är ingen katastrof om vii inte gör det heller..

* Hur skulle en perfekt 14/2 dag se ut? öh som en perfekt dag i övrigt...

* Vilken 14/2 kommer ni ihåg mest? Ingen aaaning... Jo förresten - den gangen när han varit hemlig o beställt bord pa var favisrestaurang och restaurangen ringde till mig och bekräftade! Vi fick sedan vänta 2 timmar pa att bli serverade äcklig och dyr meny..; sa sedan dess gar vi hellre ut nagon annan dag och äter!

* Om ni fick välja, VEM skulle ni vilja fira den dan med? öh.. maken?

• Sister of the Night

Hej i tråden :)

Inleder lite elegant med ett massivt *POM POM POMPOM POM POM(s)!!! ;) för läadyn med tränarspiriten! :) :) :)

Enkät - trevligt!
    Låt se.
    Första "Allahjärans Dag" fick jag en Venusfälla av fästmannen *ler*
    Han fick ett sockerkristyrhjärta jag gjort själv.

Jodå, det var romantiskt Gillade verkligen Venusfällan! :)

En perfekt "Allahjärtans Dag" kanske vi sitter länge på en restaurang, går och tar en rejäl fika (med goda mackor på favorithaket med efterföljande kaffe och godbit), eller mys hemma med film, god mt och gärna tända ljus.

Minns mest: Det är nog den där första, med Venusfällan :D
    Eller -NU VET JAG!- När jag fick ett guldhjärta med tillhörande kedja på den aktuella dagen *myser*

Vem jag heslt firar dagen med? Givetvis sambon. Mendå jag älskar många fast på olika vis, så drara jagmig inte för att uppvakta även familj och vänner en sådan dag :)

Och apropå "kommersiell uppfinning": I don't care! :) Att ha en särskild dag då Kärleken får lite extra utrymme åt alla möjliga håll är ju bara häääääärligt ;) :) :)
    Man måste ju inte köpa nåt heller (men det är kul:D) utan det går ju faktiskt att fira "gratis" :)

PS. Legolas. DS.

• Sister of the Night

Obs.

Märkte ni vad många glada smileys hon hade...? :o

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3