• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

:o
    Är jag först???
    :D

Gomorrn! Idag är det FREDAG!!!!!
    Ska ni festa, mysa, sova eller va social???

:p på er!

• Telemarkgrrl

Hallåååååå eller!

Jag blev sen till jobbet idag, var ute med ryssarna och åt en helt fantastisk middag på vråltjusig restaurang och drack en massa vin. Är lite seg idag. Men det är ju fredag!! :):)

Vi ska ha middag hemma för ett par kompisar imorgon kväll så vi måste väl städa lite innan. Men annars ska vi bara ha det mysigt och slappa. Plufsa runt i snön lite kanske, det är ju såååååå mysigt med snö! :D

• viktualia

Sis - äsch.. berg eller fälla.. är det så stor skillnad... *asgarv*

Och f ö är jag också kristen, hör till den frikyrkliga delen av befolkningen och syns oftast i baptist- eller missionskyrkor...

FREDAG!!!

Dags för vinlotteri.. men sen drar jag till Sthlm och ska sammanträda hela helgen... mindre spännande.... eller.. det är egentligen spännande, det är bara jag som är så himla trött!!!

• Oms

Tjingeling tjejer!

idag blir det en kort dag... ska gå redan vid 14.30, då jag ska kika in på en rea i Fältan och sen hem o påbörja tvätten innan maken kommer hem o tar över. då e det dags att ta emot dotterns kompis som ska sova över till imorgon. vi ska sen iväg o hyra film o handla o sen hem o äta pizza:)

upp tidigt på lördagen då dotterns skola har öppet hus (japp, precis som för en annan m lektioner, uppträdande, hälsa på alal föräldrar etc) och kompisen ska med dit (hon är en fd klasskompis som flyttat)sen ska vi iväg m henne och hem och ta det lugnt på kvällen

sen på söndag ska vi till min pappa på middag, dvs en ganska så lugn helg m mkt tid m dottern!

• viktualia

Omsan - jag ska rymma ännu tidigare för att dra till huvudstaden.. hi hi...

Solen skiner ute och helt plötsligt är jag lite mer nöjd med tillvaron. Maken var söt och gosig imorse och jag SKA ha skoj i helgen... måste nog bestämma mig för det!!

Vann inget på vinlotteriet - men det gör inte så mycket. Hade ju inte kunnat kånka hem något i alla fall...

• nenne78

oh la la!
    hejsan heeej! Jag ska också till hufvudstaden imorgon, tjejmiddag!!

• viktualia

Nenne!!!!

Hur går det med jobbet som du sökte? Har du fått besked?

åååååå tjejmiddag lät jättemysigt....... *avis*

• Oms

härligt o se att din inställning ändrats vickis!

men sen så e det u fredadg oxå:) jag känner mig oxå mkt er positiv idag - om en mkt trött då vi inte somnade så sent men vaknade av att vi frös flera ggr oandra sidan värmde vi varandra m närhet så jag sov gott m ett par armar o ben omkring mig:)

dagen har börjat bra och jag tänker låta den fortsätta så:)!

• nenne78

nä, jag har inte hört något så jag måste väl ringa själv.

• Oms

Men Nenne!!! till hufvudstaden UTAN att palnera in en träff m oss hufvudstadsbor??? vafalls!;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3