• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Te med kaffesmak? :o Hur smakar det?

Vad kommer härnäst? Kaffe med tesmak?? :?

• Zozo

Jo men det var ju det som var sa mystiskt.. det smakade blaskigt kaffe!!

Alltsa, jag trodde att jag hade köpt kanelte. Men det var kanel och mocca .. och smakade bara kaffe.. Läbbigt!

• nu är jag fruL

zozo
    Ahhhh vad irriterande med köpare som drar sig ur, atan vad arg jag skulle vara

• Oms

"då kommer garanterat folk att flytta..."

Jag som e realist e mkt skeptiskt till sånt... sådär har de sagt om många platser genom åren men det har inte alltid blivit så:( men om det är så borde man se en tendens redan nu i att priserna går upp tex, hur lång kommer det att ta att pendla mellan a-b? del 1 av motorvägsbygget säger du, vad innebär det? hur många delar e det och när ska de andra delarna bli klara?

låter lite osäkert i mina öron (som är ifrån en liten kommun och vet hur många turer det kan vara innan ngt händer)

jag menar visst kan man göra så här men hur många år av din tid kommer det att ta? och hur mågna år vill du ge det?

• MuffinsTönt

Bläää!
    Kan gissa på att den är dyrare än kaffe och "vanligt" te också. Ska också fylla på min teförråd. Har du/ni några favoriter som kan tipsa mig? Allt är av intresse! :?

• Oms

glömmer konstant att Vickan ff är under 30.. tror att alla e som mig och över haha, såklart hon har några fler år på sig m flytt o köp av hus hit o dit om 5 år e hon ju bara 34-35 va? och då kan hon ju påbörja barnverkstaden:)

• Zozo

FrulLan.. gissa om det RÖK ur öronen pa mig i mandags??!!

Muffins.. Hmm, mina favvisar pa smaksatt paste (som jag använder pa jobb (- annars ska det vara löste) är just kanel (fast utan nagot annat kladd i!) och Lipton kom ut med nagon kul .. indisk? blandning som paminde lite om Earl Grey...

• Oms

The m kaffesmak??? stackars dig Zoz! som stor thedrickare skulle jag inte smak på det, kanle ja men inte mocca.

jag gillar gäran gröna teer men då dricker jag de ofta m citron i. eller lapsang (rökigt)en kall höstkväll.

men ofast blir det mk frukt o bär smaker som jag då dricker m mjölk i *ja jag vet jag är omständig:)*

• Zozo

Omsan; ja här i Frankrike är det ALLTID en god investering att köpa om man har minst tre ar pa sig... men varken marknad eller lan etc är ju lika här och där..

• nu är jag fruL

omsan
    jag tycker det du säger låter himla klokt. jag skulle nog inte heller spekulera så där. det låter alldeles för osäkert. för precis som du säger så har man ju tidigare trott att det skulle bli boomar på ställen...men som uteblivit.

dessutom så skulle jag ALDRIG bo i flera år i en stad som jag inte gillade för att tjäna pengar på det. Näe för mig är livet alldeles för kort för att man ska vantrivas en längre tid. Näe aldrig.
    vem vet, vi kanske inte har så mycket tid kvar, och jag skulle inte vilja se tillbaka på min korta tid och säga att jag kastade bort den på att bo där jag inte vill. inte en längre tid. fyyyyy

zozo: förstår att du vart galen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3