• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Syltis, hej där! :)

Stackare, är du snorig... :(
    Då passar tidningar i tjocka högar samt tillgång till datorn alldeles utmärkt va? :D

Stockholm, tja, eller nåt större i varje fall. Är lite sugen... :)

Oms

När du någon gång loggar in igen; berätta gärna vad "EF" är *fattar inte *

• Oms

har ju inte gått än...*slår mig själv på fingrarna men de bara surfar vidare*

EF betyder Egen Företagare , sorry, kallar det arbetsskada m att använda förkortningar:)

godnatt!

• Jamsan

Natti Natti Omsan!
    Förresten känns nya jobbet så superkul, men superläskigt samtidigt. Min anställning där börjar först nu på fredag, den här veckan har jag bara gått med tjejen som slutar. Men det är massa maffiga arbetsuppgifter som skrämmer mig som F A N. Som jag skrivit tidigare.. göra årsredovisningar, sitta ensam på möten med mina egna kunder och diskutera ekonomiska lösningar etc etc, kunder ringer hela tiden och frågar saker om räntesatser och sånt som jag inte har koll på.... som sagt lite läskigt, men säkert helt underbart kul när jag kommit in i det. Ett stort plus att kunna gå till jobbet på 10 min, fina lokaler som tusan. En fin, flådig lägenhet, inget kontor, där vi tar i mot kunderna i ett vardagsrum sen får jag också mobil. Oj vilken lång utläggning det blev om det här, men väldigt skönt att skriva av sig om min oro. Jag vet ju att ni pompommar här för fullt

Sis! Hej jag det är superskönt med en massa tidningar och boxning på Tv men den här jäkla hostan är jobbig Förresten tycker jag du ska flytta till Sthlm, det är ju HÄR utbudet med jobb är stort!!!! Fast jag vet ju inte vilken bransch du jobbar/vill jobba inom...
    Hoppas du mår bra?! Degar du i soffan med sambon nu kanske...

• Jamsan

Förresten, nu kom jag på att jag ville kommentera Tellis fredagsmys på nya jobbet, åhhhhhh vad härligt det lät
    Du kan väl bjuda in mig nästa gång

Kul också att båda Vickan och Nenne skulle till Sthlm i helgen! Men jag förstår inte vad du skulle göra här Vickan, du brukar ju alltid utlysa tråddejter när du är i stan.... Det måste varit nåt jätteviktigt du skulle göra

• Jamsan

Kom på en annan grej jag måste fråga?! Hur är det med gravvisarna i tråden nu förtiden, Frullan, Jessie och Snartis????
    Har magarna börjat synas, har ni börjat inse att ni snart ska bli mammor, mår ni illa fortfarande, har ni berättat för vänner och jobb och sånt än...... Massa frågor Hoppas på svar när jag tittar in nästa gång!

• MuffinsTönt

Hej på dig Majsan! Du är banne mig saknad här. :?:D
    Kul att du ser fram emot ditt nya jobb. Då är det värt att inte kunna BT:a lika ofta som förut. :D

Nu ska jag sova.
    Har tränat och bakat muffins och haft mer träning ;). Shit va mkt man hinner om man börjar dan vid 9. :o
    Dröm sött brudar.! :p

• Sister of the Night

Sweet dreams, Omsan och Muffin :) ;)

Syltis, jaaaaaaaa, Stockholm vore nog kul :)
    Visst degar jag i soffan! :D
    men sambon sover så jag degar med datorn istället. Fatsnar i den hyperintrssanta katt-och-krukväxttråden hela tiden. Och i fula-ord-tråden. Och i fina-ordtråden också.
    Åsså här ;) :D
    Kul att du är vaken

• Jamsan

syrran!
    hahaha "Kul att du är vaken"
    Nu kände jag mig plötsligt som 80 år..

Muffina! ujuj vad du bakar hela tiden Förresten åt jag en semla igår MUMS!!!

• Sister of the Night

syltburk

Neeeeeej, inte sååååååååå! :o :o :D

Jag menar: de ANDRA panschisarna har ju redan smugit ner bland lakanen ju ;)

• Jamsan

Muffins, gullig du är som tycker jag är saknad, men jag saknar er också! Helt sjukt att man kan sakna massa människor man aldrig träffat men det är ju sååå gemytlig stämning här och man kan prata ( eller skriva) om allt

Syrran! Förstod att du hängde i katt-tråden! Hade Frullan vart här hade hon nog också hängt där! Förresten jag älskar hundar, har jag sagt det! Förutom min chefs lilla tax som skakar när jag kommer in

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3