Natti Natti Omsan!
Förresten känns nya jobbet så superkul, men superläskigt samtidigt. Min anställning där börjar först nu på fredag, den här veckan har jag bara gått med tjejen som slutar. Men det är massa maffiga arbetsuppgifter som skrämmer mig som F A N. Som jag skrivit tidigare.. göra årsredovisningar, sitta ensam på möten med mina egna kunder och diskutera ekonomiska lösningar etc etc, kunder ringer hela tiden och frågar saker om räntesatser och sånt som jag inte har koll på.... som sagt lite läskigt, men säkert helt underbart kul när jag kommit in i det. Ett stort plus att kunna gå till jobbet på 10 min, fina lokaler som tusan. En fin, flådig lägenhet, inget kontor, där vi tar i mot kunderna i ett vardagsrum
sen får jag också mobil. Oj vilken lång utläggning det blev om det här, men väldigt skönt att skriva av sig om min oro. Jag vet ju att ni pompommar här för fullt
Sis! Hej jag det är superskönt med en massa tidningar och boxning på Tv
men den här jäkla hostan är jobbig
Förresten tycker jag du ska flytta till Sthlm, det är ju HÄR utbudet med jobb är stort!!!! Fast jag vet ju inte vilken bransch du jobbar/vill jobba inom...
Hoppas du mår bra?! Degar du i soffan med sambon nu kanske...