• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Muffin
    Tatueringar är trevligt! :)
    Men jag vill minnas att jag läste in nån tråd att du helst vill ha em lite dolt. Jag skulle hellre låta dem synas! :D

addat? msn?

• Sister of the Night

Tjena Vicks! :) *vinkar*

• MuffinsTönt

Nu har jag läst otrohetstråden. Ville nästan gråta juuu. :(

Sis
    Jag ha på ett ställe som är lätt att dölja. Funderar på svanken eller brösten. Inte överarmen tex. :D
    Sen så är inte tanken att hela världen ska se. Det räcker med en...

• viktualia

jag är så trött att jag är sur... Det här med heltidsarbete och sammanträdeshelger funkar inte speciellt bra.... *surar*

• MuffinsTönt

Det där med msn. Det var nån som addat mig. Förra gången så missade jag att chatta med denne person. Idag så skrev jag till hon/honom. Men fick inget svar. Det är ju bara ni som jag ahr nyss gett mejl till. Störst sannorlik att ni har addat.
    Om inte ni, vem? En beundrare? :o:D

• Sister of the Night

Muffin

Hur då
    För att hon inte kan glömma honom, för att hon överväger att lämna sin nuvarande eller vilket...? *nyfiken!*

Haha, jag är nog lite mera exhibitionist än vad du är.... :D :D
    Men det ena är ju inte mer rätt ändet andra såklart! :)

Vicks

Hört talas om den där berömda väggen...?

• Sister of the Night

Muffin

Oooooooh! :o ;) :D

• viktualia

Joo det har jag, men jag är långt ifrån väggen. Är bara sur över att det går så dåligt att kombinera mitt gamla skojiga föreningsliv med mitt "nya" liv som pendlande heltidsarbetare....

...och att föreningshelgerna var tvungna att komma två på raken... och NEJ... skolka nästa helg finns inte som alternativ.. jag varken vill eller kan hoppa över det som händer då....

• Sister of the Night

Säger du det så :)
    Men se upp lite för rätt vad det är så smäller det till och det är inte någon höjdare.

Är det uppdrag i SAMMA förening flera helger på raken?
    Är inte det lite mycket begärt i så fall...?

• MuffinsTönt

Hmm... nu när jag tänker efter så vet jag inte varför jag blev så känslosam. :?
    Det var bara hemsk att hon "älskar" honom ännu coh allt låer som en tragisk hollywood film. Och jag älskar dem! :D

Sen är ju frågan.. Va ska hon göra? Jag har själv drömt och fantiserat om hur det skulle va med han som jag var sååå kär i. Det måste ju inte betyda att verkligen skulle va samma sak. Ibland kan man va kär i kärleken. Asså leva på ruset eller nåt.

Nu för tiden blir jag såååå lätt känslosam.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3