• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Sis
    Det får vi verkligen hoppas på.
    All snack om honom fick mig att sakna honom och hans röst. Fastän det vi sågs igår. Iaf... så ringde jag efter mkt tvivel. Jag har lite svårt att göra såna grejer. Gissa vad han höll på med? Spelade Poker!!!
    Usch!Gissa om jag belv glad. :(
    Han var ju inte alls på snackhumör. Näää... F*n ta poker!!!:D

Gonatt Vickan och Sis me om du har gått o lagt dig. Är så sysslolös ikväll..

• Sister of the Night

Jadu, poängen med poker har jag inte riktigt uppfattat än... :D

Vad dumt att det blev så, när du nu lyfte luren och hörde av dig! :(
    Men man går om varann lite ibland, det kan bli så.

Jag ska inte sova riktigt än... Sitter och letar jobb i Stockholm :D

• Oms

Sis? *viskar*

S I S!!!! Ho HO *ropar högt*

where r u girl? *er andra frågar jag inte efter - då får jag väl svar först imorogn bitti när ni pigg o utvilade sitter på jobbet eftersom ni la er så tidigt;)*

• Oms

Men sedär! där är du ju * ler förnöjt . jag måste ha ropat högt;)*

• Oms

Dagen hos min far gick bra, det var stelt men ändå inte och en mkt konstig känsla infann sig... nämligen vem är den här mannen som har tagit över min pappas kropp? *och stackars sate som har gjort ett sånt botten napp - jag menar , pappas kropp liksom, haha*

hans nya fru har jag inte fått kläm på ännu.. jag har analyserat o vridit och vänt mig själv ut o in för att få fram vem HON är - men ingen lycka!

Såååå frustrerande! jag som e så bra på att analysera folk o fä - jag e ju född till att göra det ju!! och nu, nu har jag ingen kol på om den här kvinnan är en komplett jubelidiot eller en übersmart kvinna som har lärt sig hur hoon ska hantera min far på rätt sätt...hmmmm

• Oms

det jag kom fram till var iag att pappa (iaf i nuläget) har dragit högsta vinsten... kvinnan låter honom göra precis vad han vill och det gör han ahn hjälper int etill hemma och de äter på restaurang vare dag, går på danskurser reser bort hit o dit o spenderar pengar på allt möjligt... undra på att han mår som en prins och undra på att denna kvinna är mer spännande än min rättvise o jämlike tänkande mamma...

jag ser vad han gillar m den här kvinnan, jga gör verkligen det, men det känns så fel att han har snuvat min mamma på det - de hade oxå kunnat haft det såhär nu när de e pensionärer och alla måsten e avklarade o lån avbetalade etc etc...jajaj

• Sister of the Night

Jag är här! :)

Ska just läsa ikapp från förra inlägget!

• Sister of the Night

Oms

Kusligt... Både att inte känna sig bekant med den som är ens far, och att inte få något som helst grepp om vem (eller vad) det är man har framför sig i hans nya dam. I synnerhet om tolkandet av människors personligheter är din starka sida!
    Så vad tänkte du när du gick därifrån...?

Din mamma låter som en sund och vettig kvinna, för övrigt :)

• Oms

Vad jag tänkte...hmmm ungefär det jag skrev, dvs jag har ingen aning om vad jag ska tycka eller tänka om detta. dock fick jag ge en redogörelse till mamma så fort jag kom hem då hon ringde och undrade varför jag varit där såååå länge etc etc.

f-n sånt här e knepigt.. va han tvungen att lämna mamma för en annan kvinna och det efter 47 år tillsammans?

men nu e iaf första mötet avklarat och nu e det bara o vänta o se vad framtiden visar.

• Oms

Nja, mamma e förvisso sund och har fostart oss mkt bra men hon vill leva i en utopi och när världen inte ser ut så blir hon frustrerad, vilket hon tar ut på oss andra. att gilla läget och anpassa livet efter gällande situation e ngt hon vägrar göra, speciellt om hon har planerat ngt som inte blir av - och då får de som står henne närmast lyssna på hennes kalgan... inte alltid så kul även om hennes tanke var välmenad från början...

vad seriöst det här blev...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3