• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - japp det är samma förening.. men olika "stridsfronter". Den här helgen har jag varit med och jobbat med en av föreningens ledarskapsutbildningar och hur utbildningen ska "moderniseras". Nästa helg blir det som sagt mer konferens/årsmöte.

• Sister of the Night

Men visst kan det vara så. Som någon skrev i hennes tråd, att kanske går vardagen på halvfart och minnena gör sig påminda. Men vem vet? Inte jag!
    Man kan bara bjuda på sina ärliga försök att ge vettiga råd, resten råder folk ju själva över.

Känslosam? Såna perioder har jag också! och då blir jag REJÄLT känslosam!
    För ett tag sen var jag vpå vippen att bölaför att några lyckades med något de verkligen kämpat för. Det var inget särskilt livsavgörande eller så (tror jag) utan nåt mera vardagligt. Men jag blev rörd ner till tårna att de grejade det.
    Såna gånger undrar jag om jag är riktigt klok, hehehe! ;) :D :D :D

• Sister of the Night

Vicks

Många föreningar har ju sina årsmöten förlagda den här tiden... Eller är det ALLTID sådär hektiskt?

• MuffinsTönt

Sis
    En annan grej. När jag läste det hon skrev så kände jag hjärtat gjorde ngt konstigt där inne. Påminner mig om hur det var i början av min egen relation. Vi har ju trots allt vart tillsammans i halvår. Allt börjar bli vardag. Jag tror hennes tråd påminner lite om varför och hur mkt jag tycker om honom.

Som sagt.... Jag ÄR känslosam ikväll. *muffin svävar på moln*

• MuffinsTönt

Va konstigt det blir. Ni snackar om förening och vardag. Medan jag envist skriver inlägg om kärlek och relationer. :D

• Sister of the Night

Muffin

Tillvaron är fylld av påminnelser - om vi bara ser dem....:)

Fast jag ler lite åt att ett halvår börjar bli vardag - kanske var det så? *erinrar sig*
    Men jag tycker ett halvår fortfarande är såååå nytt, och sååååå romantiskt!

• Sister of the Night

Jag är tydligen flexibel då som greppar båda bitarna samtidigt :D

• MuffinsTönt

Klart 6 är litet. Dem flesta av mina kompisar har varit ihop med sina i flera år. :o
    En del säger att det är nu som är det kritiska tiden. När allt börjar bli vardag och man kanske börjar tröttna eller ngt. Men jag ha känt honom i 1½ år innan vi blev ihop. Jag hoppas inte vi tröttnar på varran efter ½ år tillsammans.

Du är verkligen en spindel. Greppar makalöst alla trådar och alla ämnen. :D

• Sister of the Night

Då hoppas jag det också! :) ;)

Det kan faktiskt vara ett plus att ha känt varann innan. Då vet man lite bättre hur den andra funkar, det kan nog vara en fördel :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3