• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Ha, Precis som en i min familj! :D Ojojoj, om det inte blir EXAKT enligt schemat, då jäklar! :D :D :D
    Men ska jag vara rättvis så har den personen börjat ta det lite mer piano med tiden. :)

Det där med relationer kan vara knepigt. I synnerhet om det finns känslor av att ha blivit sviken inblandade.

• Oms

Jag visste väl att du ff hängde här ute i IT-luften;) ska logga ut nu och förberada mig för morogn dagen - börjar bli riktigt trött o har en lååång dag imorgon...

hittade en hel del intressanta trådar under debatt etc, herregud vilka funderingar folk har egentligen:)

• Sister of the Night

Vi kan dela upp det lite... ;) Jag harnästan ingenting för mig just imorgon :D

Ja, visst är det både kul och litemärkligt vad man kan stöta på.... Det senaste jag funderade över, var varför man vill veta hur mycket olk ha betalt för sin brudklänning.
    Om det är för att få en hum om rimligaprisbilder kan jag ju förstå det utan vidare, men det låter mer som "vem har dyraste"-hetsning i mina öron! :D
    Kanske har jag fel. Jag skrev för säkerhets skull inget om min undran; onödigt att skapa tråkig stämning....

Godnatt på dig! :) PS. Jag mejlar iväg en fråga till dig. DS.

• Sister of the Night

olk.. :D *folk

• Oms

du har fåt mail på din hotmail förresten...

du skulle bara veta vad jag har gjort mig obekväm här inne tidigare... innan jag förstod att många inte ville ha svar på sian funderingar utan bara glänsa lite typ..

natti natti

• Sister of the Night

*fnissar* Det visste jag inte! :D
    Mmm, det är lite blandat med reaktionerna...

OK, då ska här kollas melj :)

Godnatt på dig :)

• Oms

haha - kom precis på att ingen har bevis på att jag har sagt ditten eller datten - min historia såg ju BT till att radera för alltid verkar det som (får ju inget svar på mailet så who knowes)

• Oms

delar av nattskiftet loggar av.

går på morgonskiftet imorgon 8:15. pip.

klart slut;)

• Sister of the Night

Oms - det är nästan en avundsvärd situation... *ler*

Var hälsad imorgon, nattskiftare ;)

• Snart så....

Mööööörning,

Ohhh är jag först idag?? :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3