• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Nu har jag läst igen massa sidor i båda trådarna.
    Vickan, du skulle ha kommit förbi och hälsat i lördags, det har ju varit superkul :D

• Telemarkgrrl

Äsch, jag tänker inte bry mig om att säga god morgon för det är det INTE!! Bussen kom inte för artonde gången i år, jag höll på att förfrysa fötterna innan nästa kom och nu på jobbet har jag varit tvungen att starta om datorn fyra gånger för den bara hänger sig. :[:[:[

Oms, jag förstår att det kändes märkligt att träffa din pappa men det var kul att det blev av! Hoppas att det blir fler gånger och att din mamma kan börja gilla läget (och sitt liv).

Snartis, Vickan kanske inte våga komma för att hon var rädd att ni skulle smitta er med viljahabarnbaciller? :D:D

Sis, hittade du nåt??? :):):)

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!
    Jag hade uberläskig dröm. Kommer inte ihåg exakt vad den handlar om. det var ngt med gravid och att jag "plötsligt" satt där med en unge. :o Som tur var var det nån brevid mig.
    "Nu ska vi se vem farsan är?" Tänkte jag.
    Men vad f*n, han är ju inte alls svensk! Jag bestämde eller trodde att det skulle va min grabb men... han var ju jätte mkt asiat. :o
    Ungen hann jag inte ens snegla på. :o :D
    Jaha... va betyder denna uberläskiga och konstiga dröm. *darrar på underläppen*

• Snart så....

telis, ahhhhh det tänkte jag inte på
    usch datorer som krånglar är HELT värdelöst. På jobbet fungerar min perfekt så länge datanissarna INTE gör alla dessa uppdateringar för då ska den minsann trilskas *grrr*

• nenne78

gud mörning!
    Kul att få träffa dig snartis (och frullan!)!!!! ooooh jag blev alldeles glad i själen!

• Oms

godmorgon - morgonen började m att ringa till comviq... min man gjorde om sitt kontantkort till ett abonnemang igår på dan och tjejen som gjorde det sa att det tar 3 dgr sen fungerar INTE hans kontaktort längre och då blir det uppehåll inågra timmar sen fungerar abonnemang simkortet sen.... Yeah Right!

inatt slutade hans kontantsimkort att fungera.

och nu är alla sms och telefonnummer borta som var sparade på simkortet då han inte han föra över de till den nya telefonen (som var på ladning igårkväll - första laddningen ska vara i 15-20 timmar)

tror ni han e liiiite upprörd idag??

och jag med, alla våra första sms som vi har skickat varandra är nu borta, det som var så kul att ha kvar o titta på ibland... ang telefonnumren får han skylal sig själv. jag har sagt åt honom flera ggr att skriva upp dem men han har inte orkat/velat etc (jag ar själv gjort det).

comviqbruden då? jo hon sa att
    "jaaa, nu e det för sent - varför förde han inte över dem innan han köpte en ny tfn"

*pucko - till VAD då?*

och se det positiva - snart har han det nya numret fungerande:)

*oh yeah? se det positivt comviqbrud - du lever fortfarande*

det var ju oturligt att det gick så fort men ibland gör det det och det kan inte viiiii hållas ansvariga för...*nähä? vem ska man skylla på då? mormor?*

så....

Godmorgon girls:);)

• Snart så....

Jaaa det var jätteroligt att få träffa dig med Nenne :D :D

• Snart så....

Ojjj vilken morgon alla verkar ha haft

• Snart så....

Själv fick jag frukosten fixad imorse vilket nästan ALDRIG hänger ahahah

• nenne78

jag höll på att frysa hakan av mig när jag cyklade hit imorse. AAARGH!

hehehe, igår fick min make leka tjej en stund för han fick nog en sisådär 4 minuters orgasm HIHIHIHIHIHIH!!! Vad jag kan!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3