• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Snartis - nja så flitig har jag inte varit ca 300 inlägg av 4000 e inte mkt alls faktiskt m tanke på hur många vi är som hänger i den här tråden 8-10 st va? och jag står inte ens för en 10-del ju...:)

har ätit en god pasta bolognese är mätt o belåten bara ff förbryllad över min far o hasn fru... har dock kommit framt till att kvinna INTE är blåst utan mkt smart o manipulativ. sånt gillar vi inte...

• viktualia

Omsan - ibland kan ju till och med vi vassa analytiker behöva FLERA träffar med en person för att kunna placera dem... och just när det gäller någon så laddad person som din pappas nya så är det inte säkert att analysspröten funkar som de ska...

Ska ni ses mer nu? Eller var det där en engångshändelse?

• Makens Pela

Hej alla!

efter en hård lördag och söndag är jag åter på plats vid datorn.
    Det var länge sen jag var SÅ för...at bakis som jag var i går.
    Fast trevligt var det i lördags så det var nästan värt det men det är bra segt idag.

Tur det var möte hela förmiddagen så jag slapp engagera mig så otroligt mkt.

Ingen som behöver pompompning denna vecka?

• viktualia

Tjo på dig, Pelis!

Baksmälla har jag inte, bara baktrött eller nåt... behöver ju egentligen sova på helgerna och det blir ytterst segt när jag inte gör det... blärk!

• Telemarkgrrl

Fniss, jag vill inte veta hur många av inläggen som jag har stått för. :)

Har fortfarande datorproblem, måste hålla på och starta om hela tiden. Det som är mest irriterande är ju att varje omstart tar sån tid. :[

Jag fick förresten en present från ryssarna i förra veckan. En rysk magväska (en sån där "tub" som man har runt magen alltså) - är ni inte avundsjuka va va?? :D

• Telemarkgrrl

Suck, det skulle inte vara en ;) där..... :[

• viktualia

Magväskor måste ju vara bland det osexigaste som finns... ha ha ha ha... Jag var tvungen att använda en sådan när jag jobbade i hemtjänsten en sommar, men då drog jag den över axeln istället.. ha ha ha

• Sister of the Night

Goddagens tjejer :)

Sister is on!

Ska ta kommentarerna i turordning så (kanske) jag inte glömmer nåt... :D

Muffin - det är nåt lurt här! :o
    Jag drömde nämnligen OCKSÅ att jag hade fått barn. TVÅ stycken, och de låg i en slags tvillingvagn i grönt och svart. De var så söta!
    Det lusitga var att jag hade dem tillsammans med en tjej (men jag hade fött dem).
    Jag var alltså lesbisk! Vilket jag inte är. Så det kändes lite märkligt :D
    Så simma lugnt med asiatkillen i drömmen; drömmar kan vara lite märkliga ibland - det ingår så att säga i "paketet"... :D :D :D

(Ska jag vara lite analytisk så har jag starka misstankar att drömmen kommer sig av tt jag såg en dokumnteär om sena "aborter" igårkväll. Eller "mord", som den intervjuade läkaren kallade det. För dessa kvinnor var i 8:e månaden... :( :( :()

Tellis - hittat - nja, det beror på vad man lägger in i det uttrycket *skratt* Det fanns ju formidabla lägenheter påde mest fascinerande adresser. Om man har en BR eller liknande att byta mot...!
    Men långt utanför city fanns det visst litegrann. fast man ska ju som sagt ha JOBB också... *vädrar vidare*

Oms - Åååååh vad taskigt läge! med sms:en och numren! :o
    men oj vad festligt det var att läsa ditt inlägg: "Oh yeah? Se det från den ljusa sidan, du lever fortfarande, Comvicbruden" :D :D :D :D :D :D
    (Dagens höjdare, sanna mina ord!!) *torkar sig i vrån*

• Sister of the Night

Oms

Oh yes.

Snö SUCKS!!!!! ;) :D

• viktualia

Oms - jag hade missat det där med din makes mobil... jag var med om en skum grej för några år sedan:

Knapplåset på mobilen var inte på och på något rätt raderades hela telefonboken förutom de på bokstäver mellan M-P - oerhört opraktiskt fast samtidigt så blev jag "av" med några som jag ändå tappat kontakten med.. men URK vad arg jag var!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3