Goddagens tjejer :)
Sister is on!
Ska ta kommentarerna i turordning så (kanske) jag inte glömmer nåt... :D
Muffin - det är nåt lurt här! :o
Jag drömde nämnligen OCKSÅ att jag hade fått barn. TVÅ stycken, och de låg i en slags tvillingvagn i grönt och svart. De var så söta!
Det lusitga var att jag hade dem tillsammans med en tjej (men jag hade fött dem).
Jag var alltså lesbisk! Vilket jag inte är. Så det kändes lite märkligt :D
Så simma lugnt med asiatkillen i drömmen; drömmar kan vara lite märkliga ibland - det ingår så att säga i "paketet"... :D :D :D
(Ska jag vara lite analytisk så har jag starka misstankar att drömmen kommer sig av tt jag såg en dokumnteär om sena "aborter" igårkväll. Eller "mord", som den intervjuade läkaren kallade det. För dessa kvinnor var i 8:e månaden... :( :( :()
Tellis - hittat - nja, det beror på vad man lägger in i det uttrycket *skratt* Det fanns ju formidabla lägenheter påde mest fascinerande adresser. Om man har en BR eller liknande att byta mot...!
Men långt utanför city fanns det visst litegrann. fast man ska ju som sagt ha JOBB också... *vädrar vidare*
Oms - Åååååh vad taskigt läge! med sms:en och numren! :o
men oj vad festligt det var att läsa ditt inlägg: "Oh yeah? Se det från den ljusa sidan, du lever fortfarande, Comvicbruden" :D :D :D :D :D :D
(Dagens höjdare, sanna mina ord!!) *torkar sig i vrån*