• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Nä? Gå inte?! :o

Man kan äta vid datorn!!!!!! *väser*

:D :D:D

• viktualia

Ni är ju för roliga....

Sis - japp! jag är miljönissa från början till slut... tar snart kål på maken med mitt tjat om kravmjölk och annat. fnisss fniss

och allmänbildad är jag också... vet tex att en av Sveriges största swingersklubbar ligger i en av Sthlms norra grannkommuner. men det är verkligen inget för mig, är helt nöjd med en prins!

• Sister of the Night

Vicks det är helt rätt!
    Jag är också miljövän men troligen inte lika aktiv som du. Men miljömärkt tvättmedel, ekokaffe och andra "gröna" varor är de som helst dimper ner i varukorgen.
    Ingen kan göra allt men alla kan göra något. :)

Aha!! Du har koll på klubbarna:D
    Det var väldans *skrattar*
    Jag nöjer mig också med en. Skulle aldrig fixa att "dela med" mig!! Men vill folk så är det ju upp till dem, det har inga synpunkter på.

• viktualia

Sis - jag är hårt uppfostrad i miljötänk och lever vidare med denna inställning till världen. Letar ständigt efter fler krav/eko och rättvisemärkta pinaler.

Handlar gärna presenter på rättviseställen såsom www.sallyann.se eller någon av de stora hjälporganisationerna som www.unicef.se och sånt.

Har just hittat en ekofrisör som jag vill testa så snart som möjligt. Och blir salig när ännu en konsumtionsvara i min närhet blir etiskt korrekt!

• Telemarkgrrl

Tre hela sidor sen jag gick för att äta middag?! Wow, ni är duktiga idag tjejer! :D

• viktualia

fnitter...

var tvungen att gå in på Mulberrys sajt och titta på deras handväskor. Fanns några riktigt snygga, nån kostade sisådär 4200 kronor.

Jag frågade maken: När ska jag bli så rik att jag har råd att köpa så dyra handväskor?

Då svarade han:
    Är det verkligen prio?

Jag: Men den var snygg.

Han: Men i så fall tycker jag att det är högre prio att köpa ny TV.

(Han hade killgänget hemma på poker och käk i fredags och då blev han mobbad för vår gamla skruttiga 20 tums TV utan tillstymmelse till platt skärm eller andra moderniteter....)

• Telemarkgrrl

Okej, nu har jag läst ikapp.

1. Jag skojade mest om Mulberryväskor. Jag såg visserligen en skitsnygg på nätet i helgen som jag gärna skulle vilja ha men 7000 spänn? Nä, inte ens när jag har spenderbrallorna på mig.

2. Såg också den där tråden Sis och jag skulle också bli galen av ilska om det hände mig! Men jag blir också lite trött på såna som bara svarar "dumpa honom!" och inget mer. Man borde ju iallafall prata om saken först.

3. Swingers ja .... jag har ju sagt att jag är pryd! Jag fattar INTE att det finns folk som vill hålla på med sånt där. Jag hörde om en sån klubb i ett bostadsområde där folk träffades hemma hos nån och så la varje man sina bilnycklar i en skål och så gick kvinnorna och plockade upp ett par bilnycklar, och så följde hon med den man hem vars bilnycklar hon plockat upp. :o:?:o:?:0

4. Ekologiskt - appselut!

• Telemarkgrrl

Hahahaaaa, Vickan!! Killar och tjejer har verkligen olika prio! Så länge vi har en tv som funkar hyfsat så lägger jag hellre 7000 spänn på en väska än på en tv.

(PS: Såg du Bayswater?! Ooooooooh!)

• viktualia

Jag tror att han blev helt psykad av sina killkompisar... stackars sate.. ha ha ha ha

Bayswater- näe vad är det? Vickan är ju TV-obildad om nån hade missat det..

Mitt j-la nackspärr har äntligen gett med sig.. ibland tror jag att jag skulle behöva en vetekudde på jobbet.. men det känns lite galet...

• Telemarkgrrl

Bayswater är Mulberrymodellen jag kollade på. :D

Jag skulle också vilja ha en vetevärmare på jobbet, fast för min rygg. Man kanske skulle kunna ha en sån där lös elektrisk värmedyna som mamma hade i bilen när man var liten?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3