• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Jag vet! kanske därför jag är så trött på dagarna. :?

Jaha! Kanske ska gå och lägga mig med boken o läsa lite. :D

Dags att byta ut kursboken mot en skönlitterärbok. Hmm... har ju inte läst klart min Dan Brown bok. *kliar på skallen*

• Oms

Lactal reklamen *skrattar högt* hatar den reklamen och dessa bind reklamer som kommer i tid o otid "I gonna let no body turn me around..." eller vad sjutton de nu sjunger...

läget då?

• Sister of the Night

Ja Muffin, det tycker jag allt! ;)

Omsis!! What's up? ;)

Jodå, man sitter som fastkletad vid BT.... Lactalreklamen SUGER
    men den där "turn me around"-låten.... den är bra! Vilken röst den kvinnan har! *beundra!*
    och budksapet är schysst :D

Undrar hur hela låter...?

• Oms

maken ha gjort ett mkt bra arbete om Leonardo Da Vinci (makens favorit konstnär o uppfinnare) som jag har gått igenom och korrigerat vissa grammatiska fel i *trot eller ej men jag är grym på grammatik när jag korrar ngt INTE när jag skriver fritt här på BT för då e det slang, förkortningar och mkt talspråk som jag använder PLUS alla stavfel*

dagen har varit konstig, inte jobbat någonting, bara varit på möten och snackat i tfn, sen storhandlat m väninnan *ni vet hon m aborten o killen som ändrade sig...nu e det än mer turer m dem...hej o hå...* så nu ejag pank men har det proppfyllt i skafferi och kyl/frys - härlig känsla!

• MuffinsTönt

Hej Oms!
    funderar på att krypa tills sängs. Kommer du för att... va heter det... "hoppa in istället för mig". Attans att jag glömmer ord hela tiden!

Dröm sött brudar!!! :p

• Sister of the Night

Dröm sött, Muffin :)

Syns imorrn (antar jag )

• Sister of the Night

Oms

Känner igen det där. Jag är också god vän med språket i normala fall. Men här blir det lite si och så med tangenterna. och så är det ju rätt avslappnat att kunna uttrycka sig "mindre korrekt" ibland :D

Neeeej, väninnan, aborten och mannen måste jag ha missat...?
    Det lät inte alltför festligt.

Men fulla matlager är inte helt fy skam du ;) Det är det aldrig här. Jag avundas verkligen folk som har vett nog att handla efter väl genomtänkta listor och allt det där.
    Så vuxet! Och så ekonomiskt.... Och framförallt schysst att slippa ränna till affären stup i kvarten! :D

• Oms

Muffins - ja jag tar över här nu och som på alla nadra jobb så går kvälls o nattskift in i varandra m 30 min:) antar att du gått hem nu - jag blev visst uppehållen av maken och installeringen av det nya simkortet som nu fungerar, alltid ngt om Comviqtjejen säkert hade sagt!

Sis - ja visst har hon en grymt bra röst?! jag sjunger med varje gång och varje gång glömmer jag vad reklamen är för, hahah

• Oms

ja storhandla ÄR bra! man kommer iväg m inställningen att allat man vill ha kan stoppas i vagnen - inget e förbjudet! det e jättekul, man går o strosar bland hyllorna och plockar lite här o lite där. jag fyller lätt en jättevagn m mat.

men jag är verkligen inte en av de där ekonomiska varelserna du pratade om, kan köpa mölk för 400kr nä jag går till ICA*ja du fattar* jag e helt hopplös.

oandra sidan så skriver jag alltid en shopping lista när jag handlar som jag sen går o prickar av eftersom - mkt effektivt för man glömmer inget och man kan verkligen ta sig tid till att kika på allt annat med:)

• Sister of the Night

Sjunga med? *att jag inte tänkt på det* :o

Haha, _plocka på sig_ god mat är ju inte direktnåt problem.... *ler* det är när man närmar sig kassorna som det börjar svida lite i sinnet :D
    Men det påstås faktiskt att det _blir_ billigare att storhandla.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3